Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Är det ingen som vågar skriva här längre eller? (Oupps! Jag vågade visst). Tidigare var det rätt så mycket liv här i spelberoendedelen men nuförtiden är det så ödsligt att man kan höra en knappnål falla på en sammetskudde ;-). Har pestepidemin ebbat ut?

Postad
Bara du som fortfarande förlorar pengar. Vi andra är vinnande.

WTF har det med spelberoende att göra??

Några av de som vinner mest här på forumet är de som i mina ögon visar störst tecken på spelberoende.

Postad
WTF har det med spelberoende att göra??

Några av de som vinner mest här på forumet är de som i mina ögon visar störst tecken på spelberoende.

Huvudet på spiken när du konstaterar att man kan vinna mycket pengar och vara spelberoende. Bra där.

Du överanalyserade min post ganska rejält.

Kontextus: Ska sluta skriva i dina poster. Jag skriver eg. för ngn form av terapi efter att jag av misstag råkat öppna någon av dina poster och blivit cptiltad. Skall arbeta med avhållsamheten och försöka bara öppna någon ny tråd istället.

Mvh

Postad
Huvudet på spiken när du konstaterar att man kan vinna mycket pengar och vara spelberoende. Bra där.

Du överanalyserade min post ganska rejält.

Kontextus: Ska sluta skriva i dina poster. Jag skriver eg. för ngn form av terapi efter att jag av misstag råkat öppna någon av dina poster och blivit cptiltad. Skall arbeta med avhållsamheten och försöka bara öppna någon ny tråd istället.

Mvh

Seroxat eller Sipramil har jag hört är bra mot sådana åkommor. Take care!