Staahla Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 Jag har stångat mig blodig nu till ingen nytta med en javauppgift som måste göras. Den är förmodligen jättelätt och går på nolltid att lösa för någon som kan java, men då jag är en javaafrikan av rang så tar det evigheter. Den som gör min uppgift kan antingen få betalt i lite dollar på Stars eller pokercoaching (jag analyserar dina PT-stats och ett par händer åt dig eller vad du nu går igång på). Finns intresse så pma mig eller svara nedan. Citera
Ost Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 Tja, är den jättelätt så kan jag väl hjälpa till... men använd mejlknappen i så fall är du snäll, pm suger. EDIT: märkte just att jag i skrivande inte lyckats konfigurera mitt konto till att visa nån "mejlknapp", så pm får väl duga om jag inte lyckas fixa det. Citera
Staahla Postad 10 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2008 Det är lugnt Ost, uppgiften är numera löst. Men tack för erbjudandet. Citera
Ost Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 Knp, hoppas du löste den själv så du lärde dig nåt också. Citera
heltok Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 java är som poker. gäller att ha bra table-selection och få hamna i samma arbetsgrupp som nördar.. fick 9/9 på vårt slime-ball-spel och jag kan knappt skriva public static void main(String[] args) Citera
Staahla Postad 10 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2008 Mitt problem var snarare för bra tableselection under inlämningsuppgifterna, mtp att tentan gjordes i enmannalag. Citera
Recommended Posts