Gå till innehåll

LÅS DENNA! Lägger pokern på hyllan för gott! Tar även farväl av detta forum.


Alow

Recommended Posts

Hej igen!

Som jag skrev innan så gick inte SNG turrarna särskilt bra. Gick minus 15$, ingen katastrof direkt, men ändå.

Har dock testat lite CG nl20, och det gick faktiskt bra! +147$ vilket borde vara mer än godkänt för en snglirare, om jag nu är det? :roll:

 

April:

1/4 +12,5$

2/4 +200$

3/5 +147$

Tot: 359,5$

 

Har plusat riktigt bra, över förväntan. Mitt Aprilmål var att ta upp rullen till 1000$, men nu ligger den nästan på 800 efter 3 dagar in på April.

Kommer nog klara målet nu, har några dagar på mig! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 287
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sportbettingen gick jag också plus på, runt 20kr, genom bettet på HV71 mot Timrå.

 

Nu är det äntligen dags för sängen, och imorgon är jag ledig från skolan, så jag och en klasskompis ska köra lite poker då :-D

 

God natt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hunnit lira två st turrar till, men det går inge vidare. Blir fortfarande utdragen, och förlorar 70/30 80/20 situationer på bubblan, så sjukt less.

Ska testa lite CG på ongame, sen så tar jag ut alla pengar därifrån!

Någon som vet hur lång tid det tar att casha ut därifrån? Med moneybookers?

 

4/4 -11$

 

Sajt har jag redan bestämt mig för, och det blir antingen Fulltilt eller Pokerstars. Eller kanske någon site från iPoker nätverket?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

Har inte hunnit lirat något idag ännu, men det blir ikväll. Har dock sportbettat lite enligt följande:

 

 

 

Brynäs IF - Mora IK : Matchvinnare 1 2,05 -

Totalt odds: 2,05

Insats: 23,00 kr

Möjlig Utbetalning: 47,15 kr

 

 

 

Leksands IF - Rögle BK: Matchvinnare 1

Helsingborgs IF - Halmstad BK: Matchvinnare 1

Kalmar FF - Ljungskile SK: Matchvinnare 1

Totalt odds: 3,33

Insats: 10,00 kr

Möjlig Utbetalning: 33,30 kr

 

 

Helsingborgs IF - Halmstad BK: Matchvinnare 1

Kalmar FF - Ljungskile SK: Matchvinnare 1

Totalt odds: 2,38

Insats: 3,00 kr

Möjlig Utbetalning: 7,14 kr

 

 

 

Kalmar FF - Ljungskile SK: 1

Totalt odds: 1,32

Insats: 3,00 kr

Möjlig Utbetalning: 3,96 kr

 

Ska lira lite poker senare också, och byter sajt ikväll. Hörs senare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken nivå spelar du på? På sng alltså?

stars å fulltilt har ganska bra spelare jämfört med andra sidor, ta ipoker

 

Okej, gillar dock tuneringstrukturen där riktigt mycket. Speciellt på fulltilt, men det är väl inte skattefritt heller. Såg att iPoker hade mycket folk online också, slipper även skatt. Och får en bra deal.

Just nu kör jag 5$ sh turbo, men har snart rulle för 10$. Och jag kör med 100x inköp.

Vad lirar du för nivå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, gillar dock tuneringstrukturen där riktigt mycket. Speciellt på fulltilt, men det är väl inte skattefritt heller. Såg att iPoker hade mycket folk online också, slipper även skatt. Och får en bra deal.

Just nu kör jag 5$ sh turbo, men har snart rulle för 10$. Och jag kör med 100x inköp.

Vad lirar du för nivå?

 

 

På ipoker började jag för ca 6 veckor sen med $50 och har nu $1350.

Har kört enbart 10+1.

Håller med dig om att strukturen på fulltilt speciellt är riktigt bra men jag personligen upplever iaf motståndet där som bättre än t ex ipoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På ipoker började jag för ca 6 veckor sen med $50 och har nu $1350.

Har kört enbart 10+1.

Håller med dig om att strukturen på fulltilt speciellt är riktigt bra men jag personligen upplever iaf motståndet där som bättre än t ex ipoker.

 

Okej inte illa! Nej iPoker tycker många är bra att lira på. Men du lirar väl också på Pokerstars? Kör du fortfarande iPoker? Hur funkar utbetalningar med dem etc till moneybookers/neteller? Funkar det smidigt? Vill att sånt ska flyta på bra, innan jag väljer site. Och att supporten är bra.

Fast jag kommer köra 5$ till att börja med.

Men det blir hursomhelst iPoker. Får ge det ett försök.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg att du spelat för 3-5 kr på några matcher som gav jätte låga odds och så spelar du 40 kr på Atalanta? haha snyggt iaf

 

Ja vissa matcher brukar jag dra till med oväntade bet ;) Det gäller att veta när man skall slå till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej inte illa! Nej iPoker tycker många är bra att lira på. Men du lirar väl också på Pokerstars? Kör du fortfarande iPoker? Hur funkar utbetalningar med dem etc till moneybookers/neteller? Funkar det smidigt? Vill att sånt ska flyta på bra, innan jag väljer site. Och att supporten är bra.

Fast jag kommer köra 5$ till att börja med.

Men det blir hursomhelst iPoker. Får ge det ett försök.

 

 

 

Mest ipoker nu faktiskt där fisken finns, jag får ut pengar via visa där.

Stars kör jag knappt på längre då den varit dum mot mig haha, nä men seriöst jag är väldigt ofta favorit när jag är all in men förlorar tamefan varenda all in där.

Å fulltilt håller jag på att tilta bort massa inköp på just nu..

som sagt tidigare.. fulltilt å stars skulle jag inte rekomendera.. ända bra med dom är strukturen och att det startar ofta men annars har jag inte sett maken på utdragningar gång på gång

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe okej! Nej jag väljer inte Fulltilt :-P Stannar nog ett tag ändå på Ongame, har varit nära och byta flera gånger. Men jag ger det ett försökt till.

 

Sportbettingen gick hyfsat. Plus 49kr med bara 5kr som insats :-P dock sprack en trippel pga att Rögle skrällde mot Leksand.

 

Pokern har också gått mycket bättre har vänt minus siffrorna till plus och ganska så rejält. Är plus närmare 100$ tror jag, skall kolla upp det snart... först några sngs!

Återkommer efter dem!

 

Kan man inte sätta sig på någon slags väntelista på Ongame? Sjukt jobbigt att försöka hitta en bra sng turre och hinna sätta sig, speciellt nu när trafiken är stor. Hinner nästan aldrig hitta några lediga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fulltilt å stars skulle jag inte rekomendera.. ända bra med dom är strukturen och att det startar ofta men annars har jag inte sett maken på utdragningar gång på gång

 

Det är sedan länge allmänt känt att både stars och fulltilt är riggade ju. Visste du inte?

 

plus närmare 100$ tror jag

 

Nice. Vad har du lirat idag. Enbart SNGs eller? Inköp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är sedan länge allmänt känt att både stars och fulltilt är riggade ju. Visste du inte?

 

Endå tänker du välja fulltilt? ;)

 

 

Nice. Vad har du lirat idag. Enbart SNGs eller? Inköp?

 

5$, håller mitt BR krav som jag satt på 100x inköp. Japp SNGs, det mesta sh, men körde några lite större sngs på 30pers.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade en till sng sh 5$ bara, gick vinnande ur den.

Överlag har det gått bra rent pokermässigt och sportbettingen. Var dock minus i början av dagen på pokern, men har hämtat upp det och lite till. +49kr bettingen och pokern +110,4$

 

April:

1/4 +12,50$

2/4 +200$

3/5 +147$

4/5 +110,40$

Tot: 469,90$

 

Imorgon ska jag försöka hinna med 20st turrar, och nån MTT turre kanske.

Sängdags nu, natti natti! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog för ett tag sedan en 50$ gratis bonus, som jag grindat upp till 170$ nu hos fulltilt. Kommer köra på SnGs där också, och några billiga MTTs.

 

Ongame: 845$

Fulltiltpoker: 169,8$

Totalt: 1014,80$

 

Rullen ser riktigt lovande ut :D Bara fortsätta att gneta sngs. Ska köra lite multisngs och några vanliga sngs på fulltilt, ligger back ungefär 15$ på ongame, så låter det vara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så, då var dagens sista session ett faktum. Blev dock inga sngs, utan körde lite nl20 CG.

Vilket gick riktigt bra, +176$ hade grymt flyt. Så mitt Månadsmål har jag redan nått efter bara 5dagar :-P Vilket jag inte hade trott innan.

 

April:

1/4 +12,50$

2/4 +200$

3/5 +147$

4/5 +110,40$

5/5 +176$

Tot: 645,90$

 

Är grymt nöjd med mina resultat, har dubblat rullen på bara några dagar. Men imorgon blir det massor av sng grind!

 

Godnatt! Och kanske måste sätta upp ett nytt mål för månaden imorgon, nu när mitt första mål redan är avklarat :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag sa igår så är mitt Månadsmål redan avklarad, så får därför sätta upp ett nytt.

Kommer dock inte sätta sånt högt mål. Så därför blir målet innan April slut att rullen kommer visa 1500$.

Lyckas jag med det så är jag grymt nöjd, innebär att jag kommer gå plus runt 1k$ denna månad. Vi får se om jag klarar det också.

 

Idag har jag förresten för första gången testat på 10$ turbo sh, nu när jag har rulle för det 8-)

Har bara hunnit testat 1 sng på den nya nivån, så kan inte uttala mig om hur jag tycker spelet är där. Men jag gick segrande ur den och ligger plus 25$ hittills idag.

 

Återkommer senare, när jag förhoppningsvis hunnit lira några fler sng turrar! Först måste jag plugga lite!

Hörs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fina resrultat, keep up the good work! :-)

 

TY, i will! ;) Det flyter på bra för dig också, visst? Snart nl200 om jag inte minns fel?

 

Nej nu måste jag sätta upp några dagsmål idag:

Ingen poker förrän detta är klart.

 

  1. Göra klart filminspelningen, så jag är klar att redigera imorrn
  2. Gymma

 

Får se hur det blir med det, men MÅSTE verkligen göra detta innan jag funderar på något annat. :-P Ses när detta är gjort!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...