Gå till innehåll

LÅS DENNA! Lägger pokern på hyllan för gott! Tar även farväl av detta forum.


Alow

Recommended Posts

  • Svars 287
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad roligt att det finns andra som kör efter samma strategi ungeför!

Ja det finns helt klart mycket fisk på cg borden hos fulltilt, men jag blir bara utdragen där :-P

Ja rullen ligger som sagt på 50$ nu, så det blir 1-2$ sngs, känns lagomt.

 

Ingen fara! Är bara roligt att höra andras historier! :) Vad ligger rullen på då?

Lycka till själv, och vi får hoppas att vi båda kommer att lyckas kanon bra!

Jag spelar totalt underrullad men pallar inte NL10, då jag e van att spela högre. Spelar nl25-nl50 eftersom jag känner mig bekväm där. Tror rullen nu är på runt $200. 4inköp på NL50 är katastrof i BR management(jag vet) men som sagt är jag bekväm på den nivån ändå. kommer stanna på NL25-NL50 tills jag når 20 inköp lr nåt liknande.

 

Haru lirat nåt på senaste tiden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna dagbok blev inte direkt lång, gulade igår hela rullen i stort sett! Lägger ner nu för ett tag och satsar på hockeyn och skolan, men skulle vara roligt att ha pokern vid sidan om för att tjäna en extra slant :)

Har dock en polare som är skyldig mig 500$, som jag har väntat på i snart ett år :shock: Hoppas jag får tillbaks dem inom kort så kan jag dra igång lirandet igen. Men chansen är stor att det inte blir något betalt tillbaks, eftersom han har sagt att han skulle sätta in dem i drygt 8månader, dålig stil enligt mig, men men.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gick fel då? fler QQvsJ5? :lol: hehehe.. ne, men blidde det cg i alla fall eller?

 

Nja, men jag spelade inte enbart sng som jag sagt, eftersom jag vann grymt ofta där! Gick plus hela tiden.

Men eftersom rullen var ganska liten, ville jag försöka skotta upp den en aning, men det gick som sagt inte alls. Annars hade jag fortsatt att mosa sng motståndet på fulltilt 8-)

Hoppas bara på pengarna som min polare är skyldig mig, så skall jag sätta igång och lira enbart sng och MTTs hos pokerstars. Har lyckats förut där på 10$ nivåerna och uppåt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dålig stil?! Se till att få tillbaka cashen, kosta vad det kosta vill!

 

Problemet är att han har annat telefonnummer nu, och är aldrig inne på msn. Ibland brukar jag stöta på honom i en annan community, men mest tvärt där jag säger att han får fixa pengarna, får sedan bara ja jag ska försöka göra det senare när jag har tid.

Nog kommer jag få betalningen, men det kommer att dröja tyvärr :-( Svårt att få tag på honom.

Skulle vara perfekt nu till påsklov och allt, har jag gott om tid att lira poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna dagbok blev inte direkt lång, gulade igår hela rullen i stort sett! Lägger ner nu för ett tag och satsar på hockeyn och skolan, men skulle vara roligt att ha pokern vid sidan om för att tjäna en extra slant :)

Har dock en polare som är skyldig mig 500$, som jag har väntat på i snart ett år :shock: Hoppas jag får tillbaks dem inom kort så kan jag dra igång lirandet igen. Men chansen är stor att det inte blir något betalt tillbaks, eftersom han har sagt att han skulle sätta in dem i drygt 8månader, dålig stil enligt mig, men men.

Tråkigt, jag som har blivit regular på den här dagboken. du får säga till när du återupptar liret. själv har det gått alldels utmärkt. rullen närmar sig $400 nu.

=)

 

u be back!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt, jag som har blivit regular på den här dagboken. du får säga till när du återupptar liret. själv har det gått alldels utmärkt. rullen närmar sig $400 nu.

=)

 

u be back!

 

Ja minst sagt, självklart! Hoppas bara på mina 500$ som min polare är skyldig mig, så drar jag igång direkt med liret.. får bara hoppas att jag får igen dem snart.

Och nu är jag sjuk så nu skulle det sitta perfekt hehe.

 

Roligt att det går så bra för dig, hoppas det håller i sig :D

 

 

Men jag återkommer nog inom en snar framtid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som sagt, Söker just nu ny GRATIS BONUS för att kunna göra en comeback! Så alla tips är välkomna.

Även gratisbonusar som betalas ut till neteller/moneybookers eller dylikt.

Allt är av intresse, är sugen på en comeback och hittar själv inga vidare bra bonusar :-P

Och lär inte få tillbaks pengarna som min polare är skyldig mig heller, om jag kan kalla honom polare längre haha :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som sagt, Söker just nu ny GRATIS BONUS för att kunna göra en comeback! Så alla tips är välkomna.

Även gratisbonusar som betalas ut till neteller/moneybookers eller dylikt.

Allt är av intresse, är sugen på en comeback och hittar själv inga vidare bra bonusar :-P

Och lär inte få tillbaks pengarna som min polare är skyldig mig heller, om jag kan kalla honom polare längre haha :evil:

Första jag tänker på är att handlar det om en en hundring eller två så är det okej men $500 är ju 3500kr så det är lågt att inte betala tillbaks. jag hade blivit jävligt sur i alla fall.

 

jag spelar på bra och rullen närmar sig nu $600 så $0 till $600 på en vecka funkar, men som sagt spelar jag underullad fast jag känner mig bekväm på nivån.

 

det finns ju massa affilte siter med diverse siter, dock får man ju inte länka till dem angående poker.se regler tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första jag tänker på är att handlar det om en en hundring eller två så är det okej men $500 är ju 3500kr så det är lågt att inte betala tillbaks. jag hade blivit jävligt sur i alla fall.

 

jag spelar på bra och rullen närmar sig nu $600 så $0 till $600 på en vecka funkar, men som sagt spelar jag underullad fast jag känner mig bekväm på nivån.

 

det finns ju massa affilte siter med diverse siter, dock får man ju inte länka till dem angående poker.se regler tror jag.

 

Jo precis! Är studerande etc, så 3500kr är mycket pengar för mig! Är förbannad och hoppas han fixar det snart.

Okej ser ju bra ut! Hoppas det fortsätter lika bra då!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första jag tänker på är att handlar det om en en hundring eller två så är det okej men $500 är ju 3500kr så det är lågt att inte betala tillbaks. jag hade blivit jävligt sur i alla fall.

 

jag spelar på bra och rullen närmar sig nu $600 så $0 till $600 på en vecka funkar, men som sagt spelar jag underullad fast jag känner mig bekväm på nivån.

 

det finns ju massa affilte siter med diverse siter, dock får man ju inte länka till dem angående poker.se regler tror jag.

 

 

Dollarn står fortfarande i skrämmande 6,09 typ.... så 3k

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen!

Regga mig igår hos paf för en 100kr gratis bonus, som jag nu spelat upp till 200$ genom BJ :lol:

Tänkte nu ta ut till moneybookers, men någon som vet hur lång tid det tar att ta ut till moneybookers? Lika lång tid som till bankkontot?

Sedan har frenter här på forumet, erbjudit sin hjälp till mig och ska försöka coacha och komma med bra tips! Det tackar jag för!

 

Men kommer dra igång med sng så fort jag fått pengarna från paf. Och då hoppas jag dagboken inte tar slut allt för fort 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen!

Regga mig igår hos paf för en 100kr gratis bonus, som jag nu spelat upp till 200$ genom BJ :lol:

Tänkte nu ta ut till moneybookers, men någon som vet hur lång tid det tar att ta ut till moneybookers? Lika lång tid som till bankkontot?

Sedan har frenter här på forumet, erbjudit sin hjälp till mig och ska försöka coacha och komma med bra tips! Även fixa en schysst sng deal åt mig. Det tackar jag för!

 

Men kommer dra igång med sng så fort jag fått pengarna från paf. Och då hoppas jag dagboken inte tar slut allt för fort 8-)

 

Hur lång tid det tar till MB beror på sajten. Jag har allt ifrån instant (tar verkligen 1 sekund) till typ 10 timmar.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid det tar till MB beror på sajten. Jag har allt ifrån instant (tar verkligen 1 sekund) till typ 10 timmar.

 

/SK

 

Hehe okej! Då är det ungefär som neteller då, så får bli moneybookers. Får hoppas pengarna är på kontot till imorgon då, så jag kan sätta in pengarna på siten där frenter hade någon schysst xxxxxxx, vet dock inte vilken sajt det gäller ännu. Vilken sajt äre frenter? :lol:

 

Börjar nog imorgon med lir, kommer hålla mig till 2$ inköp till att börja med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen!

Regga mig igår hos paf för en 100kr gratis bonus, som jag nu spelat upp till 200$ genom BJ :lol:

Tänkte nu ta ut till moneybookers, men någon som vet hur lång tid det tar att ta ut till moneybookers? Lika lång tid som till bankkontot?

Sedan har frenter här på forumet, erbjudit sin hjälp till mig och ska försöka coacha och komma med bra tips! Även fixa en schysst sng deal åt mig. Det tackar jag för!

 

Men kommer dra igång med sng så fort jag fått pengarna från paf. Och då hoppas jag dagboken inte tar slut allt för fort 8-)

Härligt & grymt nice jobbat med BJ =). Håll oss uppdaterade när du dragit in cash. vilken site blir de?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt & grymt nice jobbat med BJ =). Håll oss uppdaterade när du dragit in cash. vilken site blir de?

 

Hehe tackar!

Det ska jag göra, det kommer förmodligen bli RedKings. Hur går det förresten för dig?

 

Väntar dock fortfarande på pengarna ifrån paf, trodde moneybookers skulle gå snabbare än så.

Någon som har tidigare tagit ut från paf till moneybookers? Hur lång tid tog det för er?

För hos tex party och ongame, brukade jag ta ut på bara 1-2h.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...