BrorFelling Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 "Gubbe" sa du. Respektera den äldre generationen, ty det är de som byggt upp den välfärd som du idag lever i. Hade din granne inte slitit i sitt anletes svett, i hurmångaårsomhelst, så hade du inte kunnat sitta i din sketna etta och grinda poker nätterna igenom. Att dunka på med Basshunters "Boten Anna" på full volym, sagda nätter, gör att man får en syrlig relation till grannarna. Antingen vrider du ner volymen. Eller så får du väl döda honom... Citera
Hjort Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 Har du någonsin sett en lägenhetsdörr som inte öppnas utåt...?Jag vägrar att bilda mig om arketektoniska detaljer på andra vis än amerikanska polisfilmer. Citera
lolzor Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 Häll bensin i hans brevinkast och tänd på.. Grejen är den att, det är ofta ganska svårt att fjutta på skiten med tändstickor, när man släpper dom så slocknar dom innan dom ens har nått golvet, knepet ligger i att använda något som inte släcks så himla lätt, typ papper. Lycka till! Citera
Dead-Inside Postad 8 Mars , 2008 Rapport Postad 8 Mars , 2008 Häll bensin i hans brevinkast och tänd på.. Grejen är den att, det är ofta ganska svårt att fjutta på skiten med tändstickor, när man släpper dom så slocknar dom innan dom ens har nått golvet, knepet ligger i att använda något som inte släcks så himla lätt, typ papper. Lycka till! Jättebra råd! Förutom att han har lägenheten brevid. Citera
Gäst Postad 8 Mars , 2008 Rapport Postad 8 Mars , 2008 En mkt gammal gubbe till granne har inbillat sig att jag stör honom hela tiden och har därför börjat trakassera mig genom att hammra i väggarna X antal ggr varje dag och det första han gör när han vaknar runt 07:30 är att komma upp o banka på dörren väl medveten om att jag sover då. -Då det finns många twisted people här så tänkte jag att jag kunde få tips om hur man bäst hämnas. Ta dig in hos gubben när han inte är hemma, klä av dig naken, tryck upp en smörad termos i mumindalen (osmörad för det där lilla extra). Lägg dig i gubbens säng och skjut dig själv i huvudet med en hagelbrakare. Svårt för gubben att förklara, svårare att städa... Citera
Saint_Bjorn Postad 8 Mars , 2008 Rapport Postad 8 Mars , 2008 Jag är inne på Hjort/Djens-spåret, men tycker du istället ska skrämma ihjäl gubbfan. Typ en vodoomask, köttyxa och death metal-vrål. Borde göra susen. Svårt att bevisa också och kan knappast dömmas som mord. Citera
Andrew_W Postad 8 Mars , 2008 Rapport Postad 8 Mars , 2008 Ställ ut ett litet bord framför dörren med en slätmanglad spetsduk på, en röd pelargon, en dagens nyheter med korsordet uppslaget, ett förstoringsglas, sju sorters kakor på fint uppläggningsfat och en kopp kaffe så blir den gamle säkert lugn och fin. Citera
Saint_Bjorn Postad 8 Mars , 2008 Rapport Postad 8 Mars , 2008 Ställ ut ett litet bord framför dörren med en slätmanglad spetsduk på, en röd pelargon, en dagens nyheter med korsordet uppslaget, ett förstoringsglas, sju sorters kakor på fint uppläggningsfat och en kopp kaffe så blir den gamle säkert lugn och fin. Du är för älskvärd. Citera
Dead-Inside Postad 8 Mars , 2008 Rapport Postad 8 Mars , 2008 Ställ ut ett litet bord framför dörren med en slätmanglad spetsduk på, en röd pelargon, en dagens nyheter med korsordet uppslaget, ett förstoringsglas, sju sorters kakor på fint uppläggningsfat och en kopp kaffe så blir den gamle säkert lugn och fin. Win. Citera
SouthEast Postad 8 Mars , 2008 Rapport Postad 8 Mars , 2008 Ställ ut ett litet bord framför dörren med en slätmanglad spetsduk på, en röd pelargon, en dagens nyheter med korsordet uppslaget, ett förstoringsglas, sju sorters kakor på fint uppläggningsfat och en kopp kaffe så blir den gamle säkert lugn och fin. Vackert. Annars gillar jag att slå upp dörren på gubben när han sträcker sig fram för att ringa på. Ta på dig jogginutstyrsel så det ser ut som om du var på väg ut för att springa en runda och hade bråttom ut. (Har själv funderat på att vara beredd vid dörren i sommar när postbilen kommer och kör sönder gräsmattan för att han ska kunna sträcka sig ut och lägga i posten i vår brevlåda utan att kliva ur bilen, borde bli en rejäl buckla i bilen. Brevlådan hänger på väggen precis bredvid ytterdörren. Är en typ av radhuslägenheter.) Skrattar så jag gråter och hagelbrakaren Kan man inte koppla nåt som är strömförande till ringklockan så han får en liten stöt (inte livshotande, men typ som ett elstängsel) Citera
Recommended Posts