Gå till innehåll

Ibland får nätpoker en att undra!


gfs86

Recommended Posts

Kan säga att efter spel på Everest, har funderat verkligen om det är normalt att man fått på en månad 7 färgstegar, 15-17 fyrtal. Med tanke på att man på andra sajter fått fyrtal nångång och aldrig färgstege.

 

Favve citatet: "den som har bäst hand på floppen har sämst på rivern" visst kan det nästa stämma in på Everest?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ser ut som om den nedre spadernian är ditlagd i efterhand. Det är en dubbel överkant på just det kortet ju.

 

T :heart: har väl även den en underlig överkant?

 

Nej det är ju bara :spade: 9 som har en dubbel överkant så som jag ser det.

 

Tycker mig se att överkanten på :heart: 8 och :heart: T inte är lika...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meen! Folks vilja att tro på kostiga saker!

 

Har väl sällan sett en så tydligt fejkad bild! Herre gud!

 

Spader nio är inkopierad, sjuorna likaså. Det är väl för satan bara att titta så ser ni!

 

Att det ändå skulle kunna varit en skum hand, det kan jag gå med på. Men att det skulle vara två spader nio - varav den ena tydligt inklippt.... BLÄ!

 

Nejdu. Bättre fejk får det bli för att jag ska köpa det. Ge mig fem min i paint så kan jag klippa till den där så att det ser bättre ut. Fixa till nian lite, fixa till sjuorna, då kanske det liknar något.

 

 

Edit:

Hahaha! Ännu tydligare nu ju! Verkar vara "Marran" som spelar. Inte så konstigt att han lägger dit en nia till på sig själv då, för att förklara varför han var med i potten! Klassisk fall av:

 

Jag spelade fel och förlorade en osannolik pott, men för att kunna berätta om den så måste jag ljuga om vad jag hade, annars kommer folk se hur idiotiskt jag spelade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger till den här här:

 

Vet inte om det är mig du syftar på,eftersom jag la upp en bild där sajten tycktes se lite riggad ut :? Fick dessvärre reda på att jag själv blev lurad,och bilden ÄR fejkad..Jag är ledsen för detta...

 

*Ställer mig i skamvrån och sjunger Björn Rosenströms "Lurad"*

 

Tycker att trådskaparens erkännande (efter ca 20 försvarande poster ;) ) behöver vara med här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men frågan är ju vilka blåbär som spelat handen????

 

Det är ju bara att kasta bort alla händer när bordet ser ut sådär.

 

Antar att potten var höjd innna floppen och då säger allt sunt förnuft att någon sitter på damen, eller???

 

I och för sig vet man ju inte om folk var all in och eller något eller dem kanske drog för en kåk men det verkar så konstigt att alla dessa händer skulle stannat kvar.

 

PLus två speader nie???

Klart som fan bilden är fejkad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...