speede Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Vad tror ni om denna turnering? Vinnarne utlovas 1 miljon dollar i prispengar (skattefritt). Frågan är hur många som är villiga att hosta upp de 1000 dollar de kostar att köpa in sig. Tror ni de blir en hit el flopp? Vet själv inte vad jag ska tro Citera
Djens Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Vad tror ni om denna turnering?Vinnarne utlovas 1 miljon dollar i prispengar (skattefritt). Frågan är hur många som är villiga att hosta upp de 1000 dollar de kostar att köpa in sig. Tror ni de blir en hit el flopp? Vet själv inte vad jag ska tro Hit för spelarna, flopp för pacific. Är en gissning. Citera
speede Postad 6 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2008 jo det är vad jag tror också, positivt för spelarna med regält övervärde. Å andra sidan, visst är de väl välkommet med större turneringar av denna typ. Mer pengar att slåss om Citera
Herveao Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 ska bli kul att lira, jag vann en satellit till turneringen iförrgår och hoppas det ska bli en del övervärde. Trots allt den dyraste turneringen jag lirar någonsin Med tanke på det väldigt höga inköpet tror jag också det kan bli det..och hoppas det finns en anledning till att det finns så få turrar med så höga inköp, nämligen att alltför få spelare är beredda att spela så dyra turneringar på nätet. Vilka andra turneringar är det egentligen som spelas i denna prisklassen? Citera
emilio_15 Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Vilket datum går den? Länk om mer info? edit: letade upp det själv Citera
gdaily Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 ska bli kul att lira, jag vann en satellit till turneringen iförrgår och hoppas det ska bli en del övervärde. Trots allt den dyraste turneringen jag lirar någonsin Med tanke på det väldigt höga inköpet tror jag också det kan bli det..och hoppas det finns en anledning till att det finns så få turrar med så höga inköp, nämligen att alltför få spelare är beredda att spela så dyra turneringar på nätet. Vilka andra turneringar är det egentligen som spelas i denna prisklassen? iPoker hade en 2M/$1500 garanti förra veckan Citera
vuns187 Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 riktigt nice, när spelas denna turre?? Citera
speede Postad 6 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2008 läste en artikel om denna på pokernews sida. pokernews.se Spelas den 26 april och går under namnet World Poker Crown. Inköp $1000+50 Finns tydligen en mängd satelliter tillgängliga. Kanske ska tillägga att finalen spelas LIVE, på nått slott i spanien Citera
vuns187 Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 läste en artikel om denna på pokernews sida. pokernews.se Spelas den 26 april och går under namnet World Poker Crown. Inköp $1000+50 Finns tydligen en mängd satelliter tillgängliga. Kanske ska tillägga att finalen spelas LIVE, på nått slott i spanien LOL va? så man spelar till FT sen är det resa ner till spanien för att lira ft på nått jävla slott Förrutom det så är ju turneringen skit nice, billigt inköp oxå med tanke på att det är 3mil gtd! Citera
gibbsson Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Låter riktigt intressant. Fan att det ska avslutas live bara:-P. Citera
speede Postad 6 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2008 LOL va? så man spelar till FT sen är det resa ner till spanien för att lira ft på nått jävla slott Förrutom det så är ju turneringen skit nice, billigt inköp oxå med tanke på att det är 3mil gtd! Taget från artikeln jag läste "Detta är en i raden av den "nya" sortens online turneringar där själva turneringen spelas online men där finalbordet spelas live, tv-sänt på Sky Sports. De åtta finalisterna kommer att flygas till Perlada slott i Spanien, där finalen i denna turnering hålls. Finalisterna och deras gäst kommer att inackorderas på ett 5-stjärnigt hotell och kommer sen att få anlända till finalen via helikopter" hela artikeln här http://www.pokernews.se/nyheter/2008/2/pacific-poker-3-miljoner-garanterat-turnering.htm Fan va soft, anlända till finalen i HELIKOPTER!!!! Citera
Joeduck Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Skulle inte vart fel med 3miljoner extra men vafan ska man va me i TV för? Helikopter till en pokerturnering? omg varför inte kanot? Citera
Herveao Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Haha, ja varför kommer man inte med kanot!? Eller ridandes på kamel hade vart tufft.. "iPoker hade en 2M/$1500 garanti förra veckan" Ok, så det är några såna dyra turneringar månatligt iaf.. Visste bara om den svindyra HU turneringen på söndagar sen innan, men inga andra. Fast jag har ju kass koll på höga MTTs också. Brukar det vara nåt övervärde i Ipokers turre eller fylls platserna? Citera
MJ Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Herveao:Finns veckoturneringar också. Full Tilt (måndagar) och Stars (tisdagar). Ipoker var ingen månadsturnering. Det var ett event. Citera
SouthEast Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Ongame har ju Grand Tournament som är dryga $1k inköp. Citera
SoderKrippa Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Live är ju kanon! Livekungen har talat /SK Citera
ulaf Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Livekungen har talat /SK Det var du som sa det! Citera
Legato Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 $1k turneringar i sig är inget unikt, men denna bör få bra övervärde pga mycket satellitkvalare, samt att Pacific inte har så mycket bra turneringsgrinders. Jag kommer givetvis försöka spela den. Angående 1k turneringar: Ongame har 1k varje månad. Stars har 1k varje kvartal, samt tex WCOOP. iPoker har 1k och uppåt då och då samt ECOP(?). Ladbrokes har 1k och högre under LCOOP. Full Tilt har 1k och högre under FTOPs som väl går varje kvartal eller nått? UB har en liten 1k varje kvartal tror jag. Citera
mendieta19 Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 $1k turneringar i sig är inget unikt, men denna bör få bra övervärde pga mycket satellitkvalare, samt att Pacific inte har så mycket bra turneringsgrinders. Jag kommer givetvis försöka spela den. Angående 1k turneringar: Stars har 1k varje vecka. Full Tilt har 1k varje vecka Citera
thefman Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Denna är ett måste! På tal om 1k tours generellt så har väl Absolute nån regelbunden? Var väl en sådan som en superuser klonkade om jag minns rätt. Citera
Hakflem Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Ju dyrare turre, desto mer svider det när man blir urflippad seminära ett eventuellt finalbord.... Citera
thefman Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Ju dyrare turre, desto mer svider det när man blir urflippad seminära ett eventuellt finalbord.... mycket sant men det svider fan så mycket värre att spela en lowstakesturre och vinna =) Citera
Recommended Posts