_SchMEK Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Tjena! Gör en studie i skolan om poker och spel i allmänhet. Ni ska hjälpa mig , det jag vill veta är hur den perfekta pokersidan skall vara. Vilka erbjudanden , grafik , support , bord , spelare , kampanjer osv. Detta skall jag sedan presentera som en del av mitt arbete. Vore snällt om ni inte drog med oseriösa saker som "ingen" rigg osv. Tack på förhand , mata på med åsikter ! Citera
aschenputtel Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Som Stars fast inom EU = skattefritt +1 Citera
Joeduck Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Kolla in T6poker.com hur man inte ska göra Citera
Hygglo Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Som Stars fast inom EU = skattefritt Det är verkligen så. Hade Stars varit skattefritt hade jag inte spelat på någon annan sajt. Citera
SimonX Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 *Bra rakeback/bonus så det lockar en till att spela där. *Man ska själv kunna ställa in storleken på borden eller ha ett par alternativ att välja mellan. *Bra med trafik så man inte behöver vänta på att tex fylla ett SnG-bord. *Erbjudande som passar fiskar så de kommer till pokersidan. Man vill ju inte bara ha bra rakebackerbjudanden så bara grinders lockas dit. *Självklart ska sidan vara skattefri. *Dygnetrunt support som svarar direkt de får mailet/telesamtalet. *Garanterade prispotter i turneringar. *Satelliter till större turneringar (dagsturneringar, veckoturneringar, månadsturneringar. Satelliter till live-event så som EPT m.m.) Citera
mpee Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Inbillar mig att det är väldigt viktigt med smidiga insättningar/uttag(t.ex med VISA-kort motsvarande)för att underlätta för framförallt fisken. Citera
mendieta19 Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Som Stars fast inom EU = skattefritt fast nu har ju ändå full tilt ändrat så allt är precis likadant som stars:-D det är trafiken på vissa områden som är efter då kanske.. Citera
rAilFISH Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Har aldrig lirat på Stars , vad är bra där förutom turneringarna? Citera
Cyntax Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Som Stars fast inom EU = skattefritt€uro som valuta.Smidiga insättningar/uttag via bank. Sng (ett bord) med 10 spelare! (Stars har 9) Citera
Ekenstar Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 fast nu har ju ändå full tilt ändrat så allt är precis likadant som stars:-D det är trafiken på vissa områden som är efter då kanske.. Känns som supporten på stars är mycket bättre än den på full tilt, en viktig skillnad. Citera
SouthEast Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Känns som supporten på stars är mycket bättre än den på full tilt, en viktig skillnad. +1 Citera
OsantVassSpelare Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 - Väldigt användarvänlig programvara för att locka "vanliga" spelare. - Bra med SnGs och turneringar (som FTP och Stars). - Skattefritt givetvis. - Rakeback beroende på hur mycket du rejkar varje månad. - Många olika möjligtheter för att sätta in och ta ut pengar. - Seriöst folk som driver nätverket och som framförallt kan -och är intresserad av poker. Citera
TTOIA Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Stars e bra men ärligt talat när fan ska dom ta bort epilepsi blinkandet när det är spelarens tur??? jag pallar inte mer än 2 timmar innan jag börjar dregla och måste ta medecinen Citera
Kontextus Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 3D-grafik som på http://www.pkr.com fast snyggare och med lite snabbare spel. Det ska iallafall finnas turboalternativ. Markerstaplarna ska visa exakt hur mycket pengar man har kvar precis som i verkligheten. På PKR kan det tyvärr vara likadana staplar för någon som har 500 dollar som någon som har 200. Utökade alternativ för animationernas prat vid bordet m.m. Citera
Recommended Posts