Gå till innehåll

Bedrägerier på pokersajter?


MaLiik

Recommended Posts

Har det skett något poker bedrägeri där någon site tagit folks insatta pengar och dragit? Startar man en ny site med en bonus på 100% och lite vilkor som gör att man inte får göra någon cashout förän två månader efter att insättningen görs så kan man genomföra detta. Jag har fått en massa mail från poker ola och tykte det var en underlig prick, tänkte då på att just något liknande kunde vara på gång...

 

Har någon annan liknande grej hänt då? kanske något bolag som manipulerat med raken eller liknande?

 

* RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror det är väldigt svårt för en sajt att göra så..

 

1. sajten måste ha en hel del spelare för att många ska signa upp, räcker ju inte med att dom har 100% bonus när du inte har någon att lira mot..

 

2. har dom folk man kan spela mot ingår dom nog i ett större nätverk där nätverket har hand om transaktioner och pengar ex prima, party osv..

 

3. just poker-ola skulle jag aldrig lita på pga deras spam. men det finns ju möjlighet att det är nån seriös person bakom som helt enkelt satsar på billig marknadsföring..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror det är väldigt svårt för en sajt att göra så..

 

1. sajten måste ha en hel del spelare för att många ska signa upp, räcker ju inte med att dom har 100% bonus när du inte har någon att lira mot..

 

2. har dom folk man kan spela mot ingår dom nog i ett större nätverk där nätverket har hand om transaktioner och pengar ex prima, party osv..

 

3. just poker-ola skulle jag aldrig lita på pga deras spam. men det finns ju möjlighet att det är nån seriös person bakom som helt enkelt satsar på billig marknadsföring..

Varför det? Poker CHamps är väl inet med i något nätverk som jag förstått men där sätter folk in pengar ändå, och går med som nya medlemmar. Nu kanske de har Gus som dragplåster men handen på hjärtat så tror jag inte han har så stor insikt i den administrativa delen av siten. Nu menar jag inte att poker siterna blåser folk men det är möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror det är väldigt svårt för en sajt att göra så..

 

1. sajten måste ha en hel del spelare för att många ska signa upp, räcker ju inte med att dom har 100% bonus när du inte har någon att lira mot..

 

2. har dom folk man kan spela mot ingår dom nog i ett större nätverk där nätverket har hand om transaktioner och pengar ex prima, party osv..

 

3. just poker-ola skulle jag aldrig lita på pga deras spam. men det finns ju möjlighet att det är nån seriös person bakom som helt enkelt satsar på billig marknadsföring..

Varför det? Poker CHamps är väl inet med i något nätverk som jag förstått men där sätter folk in pengar ändå, och går med som nya medlemmar. Nu kanske de har Gus som dragplåster men handen på hjärtat så tror jag inte han har så stor insikt i den administrativa delen av siten. Nu menar jag inte att poker siterna blåser folk men det är möjligt.

 

Gus var inblandad långt innan han blev känd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...