Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 379
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Niclaz 552kr

Fievel 920kr

Trots färgstege var han numret för stor.

Med den utdragningen du gjorde mot mig är jag nästa lättad att du inte gick och vann... :lol: runner runner stege mot min floppade triss..

Nya tag på måndag..

Postad

Är det 19.15 som gäller idag också? Har inte orkat engagera mig de sista veckorna, men kanske ska göra det ikväll om jag hinner...

Använder du Excel för rankningstabellen? Sortera på rank?

Postad
Är det 19.15 som gäller idag också? Har inte orkat engagera mig de sista veckorna, men kanske ska göra det ikväll om jag hinner...

Använder du Excel för rankningstabellen? Sortera på rank?

19.45 ikväll!

Jag fixade tabellen.

Postad

Tyvärr blir det inget deltagande ikväll då MFF tar emot något ängagäng från göteborgstrakten. ;-)

Men med tanke på vad matchen lär sluta så kanske man borde stanna hemma istället...

Framåt Malmö!!!!!

Postad
Med den utdragningen du gjorde mot mig är jag nästa lättad att du inte gick och vann... :lol: runner runner stege mot min floppade triss..

Nya tag på måndag..

Synd att du påminde mig, den hade jag förträngt. :-D

För ett ögonblick hade jag ju bra självförtroende! Får se till att bättra på mina läsningar till ikväll ;-)

Postad
Bara jag som tycker att nätpoker med fotboll på TV:n i bakgrunden är ganska trevligt? :-)

Nejdå, vi är fler! Och inte blir det sämre av att Blåvitt inleder med bortaseger!!!

Anmäld och klar!