HSvensson Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Har beställt turnering nu! Turneringsnamn: (P)pokerforum Typ av turnering: Texas Hold'em Lösenord: hero Startmarker: 3000 Inköp: 100+10 Mörkstruktur: Långsam (15min) Startdatum: 14 Augusti Starttid: 20:15 Eftersom jag inte fick jätte mycket tips och idéer så tog jag det i egna händer och körde på samma stil som tidigare turneringar... Körde nu på torsdag, men framöver blir det nog bäst om vi kör på måndagar. Skriv ert alias på svs så jag kan hålla koll på vem som är vem när jag sedan gör upp resultatlistan! Citera
Kristoffer Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Jag är på på torsdag. Men jag tycker fortfarande att vi ska dubbla inköpet, så att det blir något att spela för. Citera
HSvensson Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Jag är på på torsdag. Men jag tycker fortfarande att vi ska dubbla inköpet, så att det blir något att spela för. Bättre att vi har fler spelare och mindre inköp enligt mig... Tråkigt om vi bara blir några st ju? Bevisa att du ändå kan vinna med 100Sek inköp Citera
demimonde Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Kan du inte skriva in datumet i rubriken så att folk ser att vi kör nya turneringar och inte tänker att det är den gamla tråden? Förr så låg väl antalet deltagare kring 20/gång i snitt. Citera
HSvensson Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Kan du inte skriva in datumet i rubriken så att folk ser att vi kör nya turneringar och inte tänker att det är den gamla tråden? Förr så låg väl antalet deltagare kring 20/gång i snitt. Bra idé! Eftersom det inte var jag som skapade denna tråd kunde jag inte heller ändra rubriken, men har skapat en ny tråd nu istället: http://pokerforum.nu/forum/turneringspoker/49360-forumturnering-pa-torsdag-14-8-a.html#post1046239 Fortsätt skriva i den istället! Citera
Recommended Posts