Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Du har nog inte förstått riktigt, tjejer bryr sig inte jättemkt om man inte överöser dem med komplimanger varje dag. You must GO DOOOWN on her ma brotha! Samma gäller tvärt om, har jag en flickvän som suger mer än Heather Brooke så försvinner tankarna på andra tjejer rätt snabbt!

Ok. Då vet jag.

• Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
Du har nog inte förstått riktigt, tjejer bryr sig inte jättemkt om man inte överöser dem med komplimanger varje dag. You must GO DOOOWN on her ma brotha! Samma gäller tvärt om, har jag en flickvän som suger mer än Heather Brooke så försvinner tankarna på andra tjejer rätt snabbt!

Hej Olle!

Postad

läste bara de två första inläggen i tråden...

otrohet är bland de sjukaste som finns imo. Tror man måste vara väldigt känsomässigt rubbad eller aldrig vart kär lr ens i närheten av det om man är otrogen mot någon.

Postad
svenska tjejer är överlag inte mycket att ha..så sant..kan helt klart rekommendera invandrerskor (bör dock va strängt uppfostrade och inte allt för instängd världsbild)

ang otrohet.. förstår helt klart hur ni otrogna tänker..har varit lika dan i tidigare förhållanden..men jag tror dock det handlar om att hitta "den rätta" eller iallafall en tjej som man anser egentligen är för bra för en

En sån sak tycker jag kan förstöra rätt mycket i ett förhållande så tycker inte det är ngt positivt om inte båda ligger på samma nivå, att den ena skulle vara för bra för den andra, egentligen.. Njaa..

Har själv alltid haft svårt att stå emot otrohet när alkoholen blivit för påträngande, t o m haft ngn flört över en kort tid, sen helt plötsligt vaknar man upp och märker att man håller på att ha sönder ett förhållande som är så mycke mycke bättre än den där flörten som inte betyder ett skit, har du tur så är det inte försent att lappa ihop.

Har aldrig haft ångest typ dagen efter, utan kännt mig bekräftad och nöjd, några dagar senare så kommer den däremot krypande!

Tyvär har jag svårt att lära av mina misstag och fått stå mina kast..

Postad
läste bara de två första inläggen i tråden...

otrohet är bland de sjukaste som finns imo. Tror man måste vara väldigt känsomässigt rubbad eller aldrig vart kär lr ens i närheten av det om man är otrogen mot någon.

Kanske är känslomässigt rubbad utan att veta om det, kan jag inte svara på. Men varit sjukligt kär samtidigt som jag strulat med andra, aldrig gått längre däremot, förutom under "uppehåll", vilket inte är ngt jag tror på överhuvudtaget.

Men varje gång vaknat upp efter ett par dagar och ångrat mig. Men efter ett tag så känns förhållandet för givet och jag sökte ny bekräftelse. Inget jag är stolt över direkt och ngt jag kommer försöka sluta med tvärt så fort det dyker upp ngn att dela vardagen med.

Det här var ju ganska länge sen och man va väl ung och dum kanske, men gör det ju inte bättre!

Postad
ja? eller inte varit kära på riktigt..? pysen?

jävla sopa

Spelar ingen roll om du är hur kär som helst eller inte har några känslor alls i ett förhållande så är människor otrogna. Så är det bara, inte för alla, men för ganska många!

Postad

Aldrig varit fysiskt eller känslomässigt otrogen och jag hoppas att jag slipper vara det under hela mitt liv, dock skitsnack att de som är otrogna är känslomässigt rubbade osv, beror ju helt på omständigheterna i ett förhållande.

Postad
Spelar ingen roll om du är hur kär som helst eller inte har några känslor alls i ett förhållande så är människor otrogna. Så är det bara, inte för alla, men för ganska många!

det är sjukt enigt mig. Då tror jag att de flesta människor är känslomässigt rubbade helt enkelt.

Postad

Tycker/känner/tänker som dig.

Men om man tänker såhär, Fri och singel (man ser normal bra ut) och får ligga med 50st under sina attraktiva år. Eller så har man haft förhållande med 3-4st under alla år. Nogt fan har man fått haft mer sex, enormt mycket mer sex om man haft förhållande i alla år. Mot 50 engångsligg/flertalet klonk.

Men varför känns då 50st fan så mycket bättre?

Nån form av erövningskänsla?

Sånt som är säkert är att man får ligga mindre totalt sett + inte av närheten så erfaren i sängen, men ändåså ler man och tänker tillbaka på alla 50 som fick sig en tur av doningen.

Svårt läge.