nldeuce Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Tjena jag spelar dagligen på Full tilt poker, Jag spelar nl100 nl 200 flera timmar om dagen på 6 bord. Får 27 % rakeback som under en månad blir runt 1500 dollar. (på NL100) Tänkt gå över till ipoker av 2 anledningar, det börjar bli stort, samt att hört att det ska vara en hel del fiskar där. Men vilken klient är bäst och ger bäst rakeback? Tror ni man kan få en bättre deal än min Full tilt deal? ifs vilken procent sats? Tack på förhand för svar. nldeuce är uppkopplad nu Rapportera inlägget Redigera/radera meddelande Citera
kraclob Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Hah, ska du göra en sån här tråd om varje nätverk? Iaf. Runt 65% är absoluta max på ongame just nu då snackar jag skin som inte är skattefria. Även om glappet mellan skattefritt och inte skattefria sajter har sänkts iom att ongame bannat de rullande 7x bonusarna. Citera
Lisa87 Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Frågar samma sak här som i tråden ang. iPoker då jag är intresserad av båda :> Krävs det att man sätter in minst $3k och spelar minst NL50 på 8 bord 24/7 eller kan man få en bra deal som man även tjänar på fastän man inte drar in över $200 i rb/månad? Citera
kraclob Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 För att få 65% måste du lira VÄLDIGT mycket. Runt 55-60% borde dock gemene man kunna få (ej skattefria skins). Annars så tror jag att RBn på ongame har ett max på runt 55% men att man genom div bonus deals kan pressa upp det till 65% som mest. Citera
strater Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Bara av nyfikenhet (då ja dessutom trodde RB va avstängt för nya på ongame), kan nån pma nån info om hur man kommer upp i 50-65%?? Citera
DrRoland Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Tror han pratar om SNG. För cashgames borde det vara rätt omöjligt att komma upp i mer än 40-45% med deras 8xare. Citera
Agent Cooper Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Tror han pratar om SNG.För cashgames borde det vara rätt omöjligt att komma upp i mer än 40-45% med deras 8xare. Nej, absolut inte. Rullande 8x-bonusar blir motsvarande 59% rakeback för mig. Skattefritt dessutom. Jag kör FR NL200. Citera
strater Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Hehe ok, här kommer en liten fiskfråga från en som alltid bara kört med vanlig hederlig rakeback ^^ Med rullande bonusar, behöver man bekymra sig om nåt speciellt när man sätter in eller kan man så att säga bara ta ut pengar och sätta in samma direkt för att sätta igång bonusen igen? Citera
gladdrkim Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Hah, ska du göra en sån här tråd om varje nätverk? Iaf. Runt 65% är absoluta max på ongame just nu då snackar jag skin som inte är skattefria. Även om glappet mellan skattefritt och inte skattefria sajter har sänkts iom att ongame bannat de rullande 7x bonusarna. Jag har 65% med rb+bonus på skattefri sajt =) Citera
kraclob Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Jag har 65% med rb+bonus på skattefri sajt =) Grattis du lirar med största sannolikhet på best.. Citera
redlineer Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 Osäker om ens bestpoker erbjuder så bra deal, lol. Citera
gladdrkim Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 Grattis du lirar med största sannolikhet på best.. Nope =) Citera
DrRoland Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 Nätverken Ipoker och Ongame har lyckats med hyfsad diskriminering iaf. Alla spelar med olika villkor varav en del tvingas betala 4-5ggr högre avgifter för att spela... Nej, absolut inte. Rullande 8x-bonusar blir motsvarande 59% rakeback för mig. Skattefritt dessutom. Jag kör FR NL200. För dig ja. Det är ju bara ultranits som kommer upp i såna där siffror. Citera
redlineer Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 För dig ja. Det är ju bara ultranits som kommer upp i såna där siffror. U-L-T-R-A- NIT. Llol, visst kan man va en nit, men hur är en ultranit då Citera
sorkenkk Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 Rakebacksnack är inte tillåtet på forumet, tomtar. Citera
DrRoland Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 U-L-T-R-A- NIT. Llol, visst kan man va en nit, men hur är en ultranit då Vet ej. Sån som muckar AQ/AK mot en höjning och försöker få en billig showdown med TPTK kanske? "Jag gav honom inte allt" som min kompis sa stolt när han checksyna ner med AA på AKT. Citera
Vrakman Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 Jag har 65% med rb+bonus på skattefri sajt =) så vilken sajt pratar du om? Citera
Alow Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 Annars så finns ju Bestpokers rullande 8x bonus, utan någon maxgräns av vad man får tjäna. Citera
Agent Cooper Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 För cashgames borde det vara rätt omöjligt att komma upp i mer än 40-45% med deras 8xare. För dig ja. Det är ju bara ultranits som kommer upp i såna där siffror. Konsistent resonemang? För övrigt är jag tight utan att vara en ultranit. Det är ju trots allt 10-mannabord jag spelar. Citera
sorkenkk Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 Seriöst, har forumet ballat ur helt nu? Har det blivit okej att snacka om RB? Citera
Vrakman Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 Är du självutnämnd moderator? Antar att det är moderatorernas jobb annars? Det är väl ändå okej att prata om rullande bonusar??? Eller anser du det vara RB-snack också? Citera
jättemus Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 Seriöst, har forumet ballat ur helt nu? Har det blivit okej att snacka om RB? Blir du verkligen så upprörd som du låter? Mannen ta det lugnt och låt moderatorerna ta hand om vad som får sägas och inte sägas. Citera
sorkenkk Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 Sånt här brukar rensas bort direkt, så det är klart att man börjar fundera. Vrakman: Jo, bonussnack är okej. Men det är ju inte direkt det enda som förekommer i den här tråden. Och lol, nej, har du någon koll på vem jag är så förstår du att inte fråga om jag ser mig själv som en självutnämnd moderator haha. Citera
jättemus Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 Och lol, nej, har du någon koll på vem jag är så förstår du att inte fråga om jag ser mig själv som en självutnämnd moderator haha. Vem är du egentligen Citera
Recommended Posts