Rainb0w85 Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Finns ett ämne om detta redan: http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/1452-vad-har-du-slagit-soender-under-onlinepokerspel.html Sjukt underhållande... Den tråden är ju för vad man slagit sönder vid tilt, denna vad det dummaste man gjort är Jag har lyckats hålla saker hela än så länge iaf! Citera
pezdawg Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Fortsatt spela så sant som det är sagt Citera
bossbaver Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 "Gett bort" hela min bankrulle och förklarat för "FI" att jag ändå aldrig skulle spela poker mer.. nånsin... Citera
Babyboi Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Satt med hela Bankrullen på ett bord o förlorar min färdiga stege mot runner runner kåk, sen stängde jag ner skiten o gick o åt. Jag kunde tyvärr inte tilta bort mera pengar för jag var bankrutt. Efter de har jag börjat köra med BR-krav. Citera
sturedenstore Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Tagit fram pall och rep för att sedan fega ur.. Citera
honest99 Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Tagit fram pall och rep för att sedan fega ur.. Tycker du fortfarande det var dumt att fega ur? Citera
batio Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Tagit fram pall och rep för att sedan fega ur.. Citera
MBengtsson Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Blir sällan riktigt tiltad numera, men det dummaste jag gjort är att börja slöspela lite Black Jack för att avreagera mig. Vips så började jag höja insatserna i takt med förlusterna och några vips senare var halva bankrullen borta. Det dummaste i detta är att samma sak hänt 2 ggr. Citera
BjornL1491910513 Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Satt på internetcafét i aussie idag. Blev megatilt efter ett tag. Så jag började som vanligt prata jättehögt för mig själv och satt och svor en längre period. Sen gick de överstyr med tilten så började jag gå runt bland filmerna(var cafe i en videobutik) och gestikulera, svära och prata med mig själv. Kom på mig själv när jag gick därifrån att det borde sett retarded ut. De förstår ju inte ens mitt språk dessutom så det fattade inte att jag var på tilten. Detta måste ju vara en grej som händer alla grinders därute som kör på internetcafé? Annars har jag väl lyckats slå sönder en-två musar, headset, tangentbord och gått med bandage i en vecka efter några tiltperioder. Citera
Late Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 gjort monster cashouts för att sätta in pengar från visat nästa dag och åka på avgift istället jobbsökeriet är en klassiker, efter några dagars downswing kommer den onda tanken alltid upp Citera
Recommended Posts