Gå till innehåll

Vad är det dummaste ni gjort när ni tiltat?


Saxofon

Recommended Posts

Hände för två veckor sen:

 

Jag spelar, eller brukade spela, på en 29 tums dataskärm/Tvskärm med trådlös mus. Efter 5 förlorade inköp mot en superåsna på NL100 som drog runner-runner hela tiden kastade jag musen stenhårt i skärmen.

 

Det va andra gången ja gjorde det fast hårdare den här gången. Första gången blev det bara en rispa över hela skärmen men denna gången sprack tyvärr skärmen fullständigt och blev helt oanvändbar..

 

Numera lirar jag bara på laptop med tråd till musen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man har väl gjort en hel del dumma grejer..

 

För en timme sen bara blev jag utdragen en gång för mycket och slog upprepade gånger knytnäven i mitt fina skrivbord i massiv ek.

Fråga mig inte varför, bordet gick inte sönder, jag hoppades inte att det skulle gå sönder..

Jag har bara väldigt konstiga domningar i handen och en hel del rodnad/svullnad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man har väl gjort en hel del dumma grejer..

 

För en timme sen bara blev jag utdragen en gång för mycket och slog upprepade gånger knytnäven i mitt fina skrivbord i massiv ek.

Fråga mig inte varför, bordet gick inte sönder, jag hoppades inte att det skulle gå sönder..

Jag har bara väldigt konstiga domningar i handen och en hel del rodnad/svullnad.

 

Hahaha, gjort precis samma fast jag skull slå på det mjuka armstödet på soffan, det var inte så mjukt som jag trodde och jag hade en svullen, ond hand i 2 veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag hade en fetnice logitech mus som jag kastade i marken efter att internet dött för 100e gången medan jag lirade 4 st 55dlr sngs (mycket för mej förra sommarn) var itm i 3 av dom och cl i 2... sen dog iaf internet som sagt då tog jag musen och kastade den i golvet!

 

men den gick inte sönder så jag tog upp den och kastade den igen och då gick den i 100 bitar hahahhaha :))))

 

när internet kom tillbax så hade jag kommit 3a i 3 och va cpshort på sista.

 

nuförtiden vet jag inte riktigt hur jag reagerar när jag tiltar....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blivit uttdragen i den 10 potten för dagen som var mer värd än min bärbara dator och tänkte "Då kan jag lika gärna slå sönder den också det är ju bara en halvpott" så jag slog på den tills man inte kunde se att det var en bärbar längre. Sen tog jag paus i 30min och fortsatte lira på den stationära som om ingenting har hänt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev så tiltad efter en session om 7 inköp back så jag satte mig ner och sökte ett jobb, lol bra sjukt hur galet man tänker ibland. Slå det!

 

Haha, också hänt mig! Efter att ha fått 2-outaren i röven för 5 gången på 1 timme i en stor pott får jag tankar som "nä nu lägger jag ner detta jävla horeriet och skaffar mig ett jobb." Gick därefter in ams.se och skickade några ansökningar.

Tre dagar senare är allting glömt och frid och fröjd...

Någon som könner igen sig???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blivit uttdragen i den 10 potten för dagen som var mer värd än min bärbara dator och tänkte "Då kan jag lika gärna slå sönder den också det är ju bara en halvpott" så jag slog på den tills man inte kunde se att det var en bärbar längre. Sen tog jag paus i 30min och fortsatte lira på den stationära som om ingenting har hänt :)

 

"Det är ju bara halvpott"

hahahaha ..*asg* :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blivit uttdragen i den 10 potten för dagen som var mer värd än min bärbara dator och tänkte "Då kan jag lika gärna slå sönder den också det är ju bara en halvpott" så jag slog på den tills man inte kunde se att det var en bärbar längre. Sen tog jag paus i 30min och fortsatte lira på den stationära som om ingenting har hänt :)

Haha så jävla skönt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...