Gå till innehåll

NL20-NL100? Jag kan coacha dig gratis.


Dionysos

Recommended Posts

Tjena!

 

Jag är en 20 årig grinder med på tok för mycket fritid. Jag är en vinnande spelare på nl200-nl400 och jag brukar spela runt 50k händer/månad.

 

Jag tänkte kolla om det finns några spelare som har lust att bli coachade, tycker det vore ett litet kul sidoprojekt att följa eran utveckling.

 

Coachandet kan innefatta: sweatsessions (du spelar jag tittar på eller tvärt om och vi snackar vi skype) money management, HH diskussioner, pokertrackerkunskaper och allmänt pokersnack.

 

Om du vill ha mig som coach så ställer jag vissa krav:

1. Du tar din poker åtminstonde ganska seriöst.

2. Du spelar den nivån jag säger att du ska spela, inget onödigt skottande.

3. Du spelar minst 5 timmar varje vecka.

4. Du har msn.

 

Det här är nånting jag gör för jag tror jag skulle tycka det var kul. Skicka ett PM med en presentation och en msnadress så kan vi snacka mer där.

 

Lycka till vid borden // Erik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena!

 

Jag är en 20 årig grinder med på tok för mycket fritid. Jag är en vinnande spelare på nl200-nl400 och jag brukar spela runt 50k händer/månad.

 

Jag tänkte kolla om det finns några spelare som har lust att bli coachade, tycker det vore ett litet kul sidoprojekt att följa eran utveckling.

 

Coachandet kan innefatta: sweatsessions (du spelar jag tittar på eller tvärt om och vi snackar vi skype) money management, HH diskussioner, pokertrackerkunskaper och allmänt pokersnack.

 

Om du vill ha mig som coach så ställer jag vissa krav:

1. Du tar din poker åtminstonde ganska seriöst.

2. Du spelar den nivån jag säger att du ska spela, inget onödigt skottande.

3. Du spelar minst 5 timmar varje vecka.

4. Du har msn.

 

Det här är nånting jag gör för jag tror jag skulle tycka det var kul. Skicka ett PM med en presentation och en msnadress så kan vi snacka mer där.

 

Lycka till vid borden // Erik

 

 

Om du kirrar ut 50 k per månad så hoppas jag du bjussar på någon tusing så man kommer igång? Then, u have me as you're slave. <3 ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

idén är jävligt bra och intressant, hade definitivt velat ha hjälp om du bott i Göteborg (lirar NL 50-NL 100 och drar in ca 1k/månaden atm) fast som jag ser det krävs det nästan att man bor i samma stad för att det ska funka som bäst.

 

Vi brukar ofta lira 3 st hemma hos nån och se lite på hur de andra spelar. Iof inte särskilt lärorikt eftersom det ofta blir att man mest bara koncetrerar sig på sitt eget spel iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta verkar intressant. uppfyller alla krav och har en pokerdagbok om du vill kolla i den. Spela 0,5/1 och 1/2 på SvS. har aldrig skottat under de 3 år jag spelat.

dagboken:

http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/38464-handmadegod-spelar-cashgame-pa-svs.html

 

edit: Har under februari månad spelat ca 60 timmar och drygt 10k händer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästakommande trådar, buhu, mina konton blev hackade via min msn coach som ville lägga tid gratis på att hjälpa mig bli vinnande. Han som inte ens känner mig :-D

 

Skojjar bara lite, tror detta blir bra. Lycka till alla.

 

btw. vart spelar du/nick? lär ha mött dig nångång.

 

Måste man vara förlorande för att bli coachad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästakommande trådar, buhu, mina konton blev hackade via min msn coach som ville lägga tid gratis på att hjälpa mig bli vinnande. Han som inte ens känner mig :-D

 

Skojjar bara lite, tror detta blir bra. Lycka till alla.

 

btw. vart spelar du/nick? lär ha mött dig nångång.

 

haha. jo jag har siktar in mig på att lura till mig nl20 lirarnas monsterrullar. så tyst på dig! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha. jo jag har siktar in mig på att lura till mig nl20 lirarnas monsterrullar. så tyst på dig! ;)

3-stegs scammen. ;-)

1. Du lär dom vinna på poker.

2. Deras rullar blir gigantiska.

3. Du tar deras pengar.

 

(och för alla som inte förstog det så är jag inte så där väldans seriös. Dio går att lita på.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3-stegs scammen. ;-)

1. Du lär dom vinna på poker.

2. Deras rullar blir gigantiska.

3. Du tar deras pengar.

 

(och för alla som inte förstog det så är jag inte så där väldans seriös. Dio går att lita på.)

 

fan! busted!

 

jag som trodde min plan var genial :P

 

tackar för ditt fulla för troende daniel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meh, du kan ju coacha mig istället, jag behöver det. Det enda jag inte uppfyller är tvåan:oops: Sen behöver du väl ingen närmare presentation av mig ;-)

 

Samma här! =) Fast jag uppfyller tvåan med! Sorry okocha, get behind me in line ;-))

 

Men seriöst, jag är mkt intresserad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En lite nyfiken fråga bara, är det något fjärradministratörprogram du använder eller hur har du tänkt att föra över data förutom den som går via skype?

 

Vad för program isåfall? ( tror inte att det är något fuffens, men kan vara värt för någon som går i liknande tankar att få tips )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En lite nyfiken fråga bara, är det något fjärradministratörprogram du använder eller hur har du tänkt att föra över data förutom den som går via skype?

 

Vad för program isåfall? ( tror inte att det är något fuffens, men kan vara värt för någon som går i liknande tankar att få tips )

Mikogo antar jag.

http://www.mikogo.com/Welcome.aspx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...