killerwolf Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 ähh, smallville har ju faktiskt växt till sig senaste säsongerna och blivit riktigt bra ju mm, jag har följt sen säsong1.... riktigt herofreak jag:) Citera
Chris_ Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Forever eden =/ +1 Sen även de 2 programmen som går på 5an på dagarna efter varandra som någon tidigare nämnde. Vill inte skriva ut några namn på serierna, det tar emot för mycket. Citera
gregcadillac Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 TV Shop och Jerry Springer är ju nöten:mrgreen: Citera
Bodinarn Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 One Tree Hill följer jag slaviskt, skäms väl inte så mkt för det iof.. Citera
onehitwonder Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Nu i efterhand är det kanske läge att skämmas för alla episoder av "Skilda världar" man har sett. Citera
MikeTime Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Kom på en :oops:serie till. Har dessutom redan nu förhandsbokat DVD-boxen. Det är.... ...hmm.... ...*viskar* Svenska hjärtan Citera
Bluwajt Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Har tankat alla säsonger av Full House (Huset fullt) och plöjer mig igenom dessa. Är väl inget man pratar om direkt. Citera
mrfiskman Postad 26 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2008 Har tankat alla säsonger av Full House (Huset fullt) och plöjer mig igenom dessa. Är väl inget man pratar om direkt. Haha det roligaste jag läst idag=) Citera
brainslicer Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Jag har köpt ett dockhus och ett antal dockor som uppvärmning tills Dollhouse har premiär senare i vår Citera
Recommended Posts