Pey Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Jag ligger på lång-grinden i Top Model med min flickvän, tjejen är en galen modefantast och själv hakade jag på för att ha en dag där i veckan där vi "alltid" umgås.. Eftersom jag har sparat exempelvis söndagar för turneringsgrind osv osv.. Efter tiotalet avsnitt för något år sedan var jag faktiskt ganska hooked, många VÄLDIGT vackra kvinnor/flicko och en hel del intriger. Dock inget jag är så stolt över, vet iofs inte om jag skäms för det heller men. Samma här. Sett alla säsonger av amerikanska top model utom dem sista som jag kommit undan. Tjejen har dessutom sett alla kanada, australien och ngn mer. Vansinne tbh Tycker det var kul en säsong eller två men inget skiljer ju en säsong från den andra imo. Oh well. Citera
svint0 Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 +1 Varför skämmas? Serien är ju lätt en av de bättre i sin genre. Citera
estella Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Har fastnat för "Singing Bee". Sjukt pinsamt program med usla dansare o värdelösa Svenssons som gör bort sig i tv. Ändå tittar jag på det varje fredag, kan nästan gå o längta tills det börjar, tjejen blir lika irriterad varje gång när jag vägrar byta kanal... :oops: Citera
Larzone Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 One Tree Hill! Är dock bara på säsong 1 men ändå!? Citera
aaalltid Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Jag brukar se Extreme home make-over och bli smått tårögd varje gång Citera
AxA123 Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Sunset Beach är en riktig gammal favorit. Kollade det varje dag när jag var mindre, sen slutade det tyvärr sändas. Men vilka minnen. Intrigerna på Ö'n när Riardos onde tvilling dereck försökte mörda allihop ala Scream! Oh, jag ryser! Citera
ribberfors Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 cops och "lilla huset på prärien"...nej, inget skämt riktigt trevlig serie, men skäms? ja Citera
PeO Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Beverly Hills 90210 satt man ju och såg med syrran när det begav sig... Citera
mr_telefon Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Beverly Hills 90210 satt man ju och såg med syrran när det begav sig... haha absolut inget att skämmas för, Dylan och Brandon spelandes 16 åringar när dom är 30+ e ju sjukt kul! Citera
Rosen86 Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Våra bästa år är ju Kungligt. Följt i många år nu Citera
jollan Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Just nu ingen serie jag skäms över, men för ett antal år sedan missade jag inga avsnitt av Kvinnofängelset och I Söderhavet (=. Sena nätter inte konstigt att man var en zombie i skolan. Citera
lolzor Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Forever eden =/ +1 :h: :h: Kan man köpa säsong 1 någonstans? (Tror att det bara finns en säsong iofs.) Citera
mrfiskman Postad 26 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2008 Vet inte om jag speciellt skäms men är det nördigt att jag så fort serietidningarna om Buffy och Angel släpps skaffar dom (fortsättningen på bägge TV serierna som slutade ett antal år sedan)? Kanske jag borde skämmas? lol Man ska aldrig skämmas över Buffy. Citera
sturedenstore Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Sunset Beach är en riktig gammal favorit. Kollade det varje dag när jag var mindre, sen slutade det tyvärr sändas. Men vilka minnen. Intrigerna på Ö'n när Riardos onde tvilling dereck försökte mörda allihop ala Scream! Oh, jag ryser! Och när han lyckades sno hans identitet och strula upp den superheta Meg framför "polisspegeln" rakt framför ögonen på sin fastkedjade tvilling Citera
wheelinho Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Sunset Beach är en riktig gammal favorit. Kollade det varje dag när jag var mindre, sen slutade det tyvärr sändas. Men vilka minnen. Intrigerna på Ö'n när Riardos onde tvilling dereck försökte mörda allihop ala Scream! Oh, jag ryser! Nötte de varje dag 7 dagar i veckan när de sändes Lyckas också alltid ringa in 1321 ggr till de där mongo programen som sänds hela nätterna, aldrig kommit fram Citera
brainslicer Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Man ska aldrig skämmas över Buffy. nejdpå, menade mest fortsättningen i serietidningsformat för båda serierna , som jag bara måste läsa så fort dom kommer btw. xena på trean Citera
jack_the_dipper Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Kan inte säga att jag skäms över detta då jag var långt ifrån ensam men jag fick höra en del grejer när jag berättade att jag följde Idol (2006 och 2007) slaviskt. Citera
Donner Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Varför skämmas?Serien är ju lätt en av de bättre i sin genre. Mjo, men det blev jäkligt pinsamt senast när kärringen tystade ner alla ungar i huset. -: Tyst nu alla, Donner ska kolla på gossip girl, det är viktigt för honom! Citera
Donner Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Beverly Hills 90210 satt man ju och såg med syrran när det begav sig... Den har jag sett flera varv Citera
killerwolf Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 jag har sett sjukt mkt kasst.. särskilt CYKELSNUTARNA på miami beach, följde det varje dag efter skolan när man låg utslagen i soffan o vänta på middagen. nu i dagsläget är väl det enda jag egentligen skäms över för att jag följer är Smallville .... Tar nästan alltid paus och äter under AFV också.. lol:( annars glor jag på: lost, pb, house, dexter, heroes, 24... Citera
brainslicer Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 nu i dagsläget är väl det enda jag egentligen skäms över för att jag följer är Smallville .... ähh, smallville har ju faktiskt växt till sig senaste säsongerna och blivit riktigt bra ju Citera
Joson_ Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 The search for the next pussycatdoll. Sen skäms man ju ögonen ur sig när nån kommer på en att sitta och gapskratta till AFV Citera
killerwolf Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 The search for the next pussycatdoll. Sen skäms man ju ögonen ur sig när nån kommer på en att sitta och gapskratta till AFV +1 Citera
Recommended Posts