Sideshow Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Hur skulle en svensk version av/på High Stakes Poker se ut? 1. Vilken spelstruktur ( storlek på mörkar/ante, inköpsgränser, antal spelare vid bordet m.m ) ? 2. Vilka spelare skulle du vilja se ? 3. Vilken kommentator/expert + ev. bisittare och i vilken kanal? Svara gärna så utförligt som möjligt och jag ursäktar om liknande diskussion har förekommit tidigare, har sökt lite men inte hittat något. / Sideshow Citera
DrRoland Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 1, Kvittar. Det är inte nivån som avgör kvaliten på spelet. Det kan bli fint spel även om lägsta inköpet skulle ligga på 3k$ 2, Dom som vill spela, men inga internetkvalare som inte kan spela normalt eftersom trycket från pengarna blir för högt. Någon Sam Farha är väl bra för spelet, men det ska inte vara så att hela bordet sitter och lallar med K7off i varenda hand. 3, Kent Lennart (Alt som spelare) eller Mikael westerlund som kommentator Citera
lolzor Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Kommer aldrig kunna skapas en svensk version av HSP då pokersverige saknar intressanta personligheter.. Finns inga svenskar som kan ersätta spelare som Farha, Gold, Deeb, Negraneu och Matusow, tyvärr.. När ska folk förstå att det inte är enbart spelkvalitén som gör HSP bra? Jag skulle vilja hävda att The Game håller en högre spelmässig standard, ändå så tycker dom flesta att HSP slår The Game med hästlängder.. Citera
Verbal__Kint Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Jag skulle vilja se: Nalle Nebuchad Erik Sagström Lirar Erik Thorsson Kniven Lennard Eskilsson Tobbe Persson Christer Björin Christer Johansson Terrible Turk Dödarn Cederkrantz Ola Brandborn Glimne Är helt säker på att det skulle bli ett kanon program! Tror att det finns tillräckligt med personligheter och ont blod vid det bordet för att det skall garanteras underhållning. Geigert kommenterar, Expertkommentator....Hjort eller Nebbis Citera
Rooney Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 lol vem fan vill se dödarn i ett sånt game Citera
checkamat Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Jag skulle vilja se: Nalle Nebuchad Erik Sagström Lirar Erik Thorsson Kniven Lennard Eskilsson Tobbe Persson Christer Björin Christer Johansson Terrible Turk Dödarn Cederkrantz Ola Brandborn Glimne Är helt säker på att det skulle bli ett kanon program! Tror att det finns tillräckligt med personligheter och ont blod vid det bordet för att det skall garanteras underhållning. Geigert kommenterar, Expertkommentator....Hjort eller Nebbis ta bort christer björin, christer johansson, turk, brandbord o glimne. Sätt in the_terrorist, bengt sonnert, H@££INGGOL, thuritz så kan d bli kul Citera
Verbal__Kint Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 lol vem fan vill se dödarn i ett sånt game tänkte mest på kontroversen med Cederkrantz + det faktum att han faktiskt är en ganska känd pokerpersonlighet även om han kanske inte matchar övriga i skillz. Likadant med Glimne som får chansen att ta revanch på ett helt pokersverige som sågat honom (med all rätt) i alla år. Citera
Verbal__Kint Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 ta bort christer björin, christer johansson, turk, brandbord o glimne. Sätt in the_terrorist, bengt sonnert, H@££INGGOL, thuritz så kan d bli kul Eller bara adda dom och låt även det äldre gardet få bevisa sina färger. Hade också vart kul om TLK var med. Citera
Joeduck Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Hur skulle en svensk version av/på High Stakes Poker se ut? 1. Vilken spelstruktur ( storlek på mörkar/ante, inköpsgränser, antal spelare vid bordet m.m ) ? 2. Vilka spelare skulle du vilja se ? 3. Vilken kommentator/expert + ev. bisittare och i vilken kanal? Svara gärna så utförligt som möjligt och jag ursäktar om liknande diskussion har förekommit tidigare, har sökt lite men inte hittat något. / Sideshow Jag skulle vilja se totala nybörjare spela om mycket pengar, kan vara mer EV+ än att se proffs. Citera
Jimmy_the_Rose Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Dawwe skulle nog passa bra, mycket action och stora swings vid bordet är alltid trevligt att se. Citera
Sideshow Postad 26 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2008 Vilken blindsnivå skulle det vara då? 500 / 1000 sek eller är det för högt för att kunna hitta en pool på ca 30 spelare? Citera
Recommended Posts