Gå till innehåll

SAJT: TV3Bet.com


arne_anka

Recommended Posts

har spelat på tv3bet någon vecka nu och vunnit ganska mycket. ångrar dock djupt att jag inte valde ett annat skal, hela deras sida känns oseriös, pokerklienten krashar ofta och när jag nu försöker ta ut pengarna kan jag endast göra det till mitt visakort och ej till bankkonto "pga säkerhetsskäl".

Detta kan dessutom ta upp till 14 dagar. Jag visste inte ens att det gick att föra över pengar till visakort, förutom att man cancellera insättningrna.

Någon som har erfarenhet av tv3bet? Jag är rätt nervig, det handlar om ca 70k... ganska mycket stålar för mig...

 

Länk: http://www.tv3bet.com/

 

* RP till SAJT-tråd och la till länk - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis som baller skriver, så är det samma nätverk som Unibet och 24h - och efterssom TV3 står bakom sajten så måste det vara en av de säkraste sajter det går att spela på vad - tänk vad exempelvis TV4 skulle älska att ha dig i TV-soffan sägandes att TV3 har lurat dig, du fick inte utbetalt några vinster, bla bla bla...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis som baller skriver, så är det samma nätverk som Unibet och 24h - och efterssom TV3 står bakom sajten så måste det vara en av de säkraste sajter det går att spela på vad - tänk vad exempelvis TV4 skulle älska att ha dig i TV-soffan sägandes att TV3 har lurat dig, du fick inte utbetalt några vinster, bla bla bla...

 

Det är inte tv3 som står bakom siten. De äger cirka 20% av bolaget bolaget heter ursprungligen 24bet.com. De har fram tills nu dubblerat mellan 24bet och tv3bet (som de går under i Sverige). Från och med fredag heter de enbart 24bet vad jag vet. När det gäller utbelningar är de lite sega men mitt råd till dig som skulle ta ut 70k är att ta ut en liten summa först och se hur väl det går...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har också haft lite strul med tv3bet. skulle få en bonus efter x antal rakeade händer men den har inte synts till...mejlade supporten utan svar, orkar dock inte härja eftersom det bara rörde sig om några få dollar men ni som letar efter en sida med bra kundtjänst kanske bör undvika tv3bet. :?

 

(edit: tv3, inte tv4)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...