arne_anka Postad 23 Februari , 2005 Rapport Postad 23 Februari , 2005 har spelat på tv3bet någon vecka nu och vunnit ganska mycket. ångrar dock djupt att jag inte valde ett annat skal, hela deras sida känns oseriös, pokerklienten krashar ofta och när jag nu försöker ta ut pengarna kan jag endast göra det till mitt visakort och ej till bankkonto "pga säkerhetsskäl". Detta kan dessutom ta upp till 14 dagar. Jag visste inte ens att det gick att föra över pengar till visakort, förutom att man cancellera insättningrna. Någon som har erfarenhet av tv3bet? Jag är rätt nervig, det handlar om ca 70k... ganska mycket stålar för mig... Länk: http://www.tv3bet.com/ * RP till SAJT-tråd och la till länk - QoS * Citera
baller Postad 23 Februari , 2005 Rapport Postad 23 Februari , 2005 Det är b2b nätverket, det kommer inte vara några problem... Citera
gdaily Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 Precis som baller skriver, så är det samma nätverk som Unibet och 24h - och efterssom TV3 står bakom sajten så måste det vara en av de säkraste sajter det går att spela på vad - tänk vad exempelvis TV4 skulle älska att ha dig i TV-soffan sägandes att TV3 har lurat dig, du fick inte utbetalt några vinster, bla bla bla... Citera
Skanke Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 Till visa kortet går allt som du satte in med visat, sedan borde du kunna ta resten till banken. Kontakta supporten så får du klarare besked. Citera
JacquesBlack Postad 25 Februari , 2005 Rapport Postad 25 Februari , 2005 Precis som baller skriver, så är det samma nätverk som Unibet och 24h - och efterssom TV3 står bakom sajten så måste det vara en av de säkraste sajter det går att spela på vad - tänk vad exempelvis TV4 skulle älska att ha dig i TV-soffan sägandes att TV3 har lurat dig, du fick inte utbetalt några vinster, bla bla bla... Det är inte tv3 som står bakom siten. De äger cirka 20% av bolaget bolaget heter ursprungligen 24bet.com. De har fram tills nu dubblerat mellan 24bet och tv3bet (som de går under i Sverige). Från och med fredag heter de enbart 24bet vad jag vet. När det gäller utbelningar är de lite sega men mitt råd till dig som skulle ta ut 70k är att ta ut en liten summa först och se hur väl det går... Citera
grannby Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 jag har också haft lite strul med tv3bet. skulle få en bonus efter x antal rakeade händer men den har inte synts till...mejlade supporten utan svar, orkar dock inte härja eftersom det bara rörde sig om några få dollar men ni som letar efter en sida med bra kundtjänst kanske bör undvika tv3bet. (edit: tv3, inte tv4) Citera
Recommended Posts