Frenter Postad 23 Februari , 2008 Rapport Postad 23 Februari , 2008 Cashade ut 11k från chanpoker till neteller den 14e februari... den 15 februari blev denna summa declined av neteller. Tog därefter kontakt med neteller och de sa att jag skulle fråga chanpoker om uttagets nt nummer. Gjorde därefter det och tog kontakt med neteller. Därefter så sa de lite olika grejer. b.l.a att de ville ha pokersajtens nt nummer för uttaget och inte netellers nt nummer vilket tydligen var det jag först fått. Har nu inte fått någon respons av chanpoker på några dagar. Finns det någon chans att jag inte får tillbaka pengarna är i princip det jag undrar samt kan jag göra någonting? Citera
Steel Postad 24 Februari , 2008 Rapport Postad 24 Februari , 2008 Om du har rent mjöl i påsen så är risken att du inte får pengarna extremt minimal. Om det nu är neteller som stoppat utbetalningen till dom så kontakta de igen, helst på telefon och ta reda på varför. Kan det vara så enkelt att 11k är för mycket? Jag vet att man får casha ut max 5k från vissa sajter. Annars brukar det ju oftast vara sajten som stoppar såna här utbetalningar, har du cashat ut stora belopp från chanpoker tidigare? Skickat in kopior på pass, utilitybill etc? Citera
Frenter Postad 24 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2008 hoppas verkligen det.... orkar inte förlora 11k på en utbetalning med tanke på att jag just downsvingat 15k Citera
Recommended Posts