sidsweden Postad 20 Februari , 2008 Rapport Postad 20 Februari , 2008 Fick ett erbjudande av en arbets kompis i December om en ny poker sajt som skulle starta T6poker var namnet. Fick en bonuskod öppna konto och skulle börja spela. Då hörde det också till saken att man bara kunde spela frerolls i december. Men det var problem direkt man spela sidan la ner,den starta dan efter igen gick ett tag la ner och så höll det väl på i en vecka cirkus. Jag vann väl ihop ca 100 euro då krachade sidan.Den enda informationen man fick var att sidan skulle starta den 3:e januari. Loggade in i januari och började med att prata med supporten om vad dom hade för problem. Sen frågade jag om var mina pengar var som jag vann i december för dom fanns inte på kontot. Då svara dom att det skulle fixas inom dom närmsta dagarna. Gick ett par dagar inga pengar sajten hade fortfarande problem,jag påpeka om pengarna. Då fick jag till svar att om inte jag gjorde en insättning så kunde jag glöma pengarna. Så dom mena på fullaste allvar att jag skulle sätta in pengar på en sida som inte fungerar och är opålitlig!!!. Ni ska veta att jag är med på fler poker forum där jag gjort inlägg om detta ett är Bankrollmob.com. Där har jag pratat med folk som är så jävla förbannad på T6poker. det finns personer där som blivit av med flera tusen euro. Ni är välkomna att öpnna konto där och läsa bedrövelsen. det är annars också ett bra forum gå in på http://affelänk.com då får också jag lite bonus ha de bra och passa er för oseriösa poker sajter and the ban - dev Citera
jaroiten Postad 20 Februari , 2008 Rapport Postad 20 Februari , 2008 då får också jag lite bonus ha de bra och passa er för oseriösa poker sajterlol, herregud. Annars så finns det redan en mycket lång tråd om T6poker.com på forumet redan. Citera
TotalFarsa Postad 20 Februari , 2008 Rapport Postad 20 Februari , 2008 Även om jag är ett fan av allt jag-ogillar-T6 så rynkas det på näsan åt att man lägger upp länkar för egen vinnings skull. Ett litet tips bara. Citera
Nickefik Postad 20 Februari , 2008 Rapport Postad 20 Februari , 2008 Jag har ingen aning om vad du skriver, men det är säkert jättebra. Men jag kan tycka det är konstigt att man alltid måste skriva all text ihoptryckt så mycket man bara kan. Det är som att man kanske hyser en förhoppning om att man kan komprimera texten, att raderna ovanför trycker ner de underliggande så att det på något sätt blir mindre text, eller kanske rent av färre raden på grund av det. Varför man nu vill det, vet jag inte. Men ändå så kan jag undra varför man väljer att presentera det man vill säga så. För om man har något viktigt att säga, varför inte ödsla lite tid och kraft på att göra det läsligt? Det är ju ungefär som en telefonförsäljare antingen skulle mumla så man inget hör eller prata så fort att man inte hinner uppfatta vad som sägs. Men vad vet jag? Inte ett jota antar jag. Men hur som helst så hoppas jag att någon annan orkar läsa vad som skrevs. Tror att det här ämnet handlar om T6 eller nåt sånt... Citera
Joeduck Postad 20 Februari , 2008 Rapport Postad 20 Februari , 2008 gå in på www.xxxxxxxx.com då x Citera
Recommended Posts