LuckyRiver Postad 8 Mars , 2005 Rapport Share Postad 8 Mars , 2005 Ehh det här låter typ nice. PF´s egen DJ, Även musiken verkar rocka fett så hit me Swede Hit me... *edit - efter att ha läst mer noga så såg jag tiden och dagen. PS. lyssnar nu men det verkar flummigt som fan det som spelas nu, typ paus musik mellan holkarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ISTATE60 Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Du har bra musiksmak. Jag får försöka komma ihåg att lyssna nästa måndag, helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 14 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2005 GLOM INTE!!! Idag kl 17 spelas den basta musiken! http://www.kcrlive.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 14 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2005 9 minuter! Kom igen nu PF:are Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 14 Mars , 2005 Rapport Share Postad 14 Mars , 2005 jag lyssnar.. kom ut på IRCen och snacka med oss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 Mars , 2005 Rapport Share Postad 14 Mars , 2005 Min debutlyssning. Låter bra än så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 14 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2005 jag gjorde en lang utsvangning dar med min kommentar om kulturskillnader mellan amerikaner o svennar gar ej att komma in pa irc med skolans server Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tamdam Postad 14 Mars , 2005 Rapport Share Postad 14 Mars , 2005 Gillade snacket om kulturskillnaderna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 14 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2005 ni far helt enkelt adda MSN: laszlo_kanot@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 Mars , 2005 Rapport Share Postad 14 Mars , 2005 This charming man! tack! får ta msn sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 Mars , 2005 Rapport Share Postad 14 Mars , 2005 Hon heter Meg, okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 14 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2005 just det!!!! Hahahaha, sa kul att det verkligen ar hennes namn jag har glomt bort, hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 4 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2005 OK!!! Efter manga fina om och men sa ar nu mitt radioprogram ute i etern igen. Ar tillbaka fran lovet och hogklassig musik lovas. Kl 17-19 idag!!! pa http://www.kcrlive.com Vet ej just nu vad det blir for musik, men jag tippar pa antingen deppigt varre, eller electroclash och alternativ skriv garna onskemal har, sa skall jag se vad jag kan komma med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vivi Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 skriv garna onskemal har, sa skall jag se vad jag kan komma med Vad sägs i sånna fall om: "Sins Of My Father" med Tom Waits eller Ramones"questioningly" i Jesse Malins tolkning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 4 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2005 OK!!! Programmet borjar om 15 min Jag hoppas ni lyssnar!!! Vivi, kan lova Tom Waits, skall dock se vilken lat, men Sins of my Father ligger bra till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 4 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2005 om ni inte har kommit in tidigare kan jag saga att jag har fixat problemen, In pa http://www.kcrlive.com och LYSSNA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 4 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2005 lagg till mig pa msn: laszlo_kanot@hotmail.com om ni lyssnar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Du svarar ju inte, din *****. * Tagga ner edit! - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 *****, vilken het röst! Dude, why do you hate the canadians, ehhh? Kan man ring in och hälsa lite folk i Sweeeden? - QoS (Sluta svära! - Kubo) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Fin pill Kubo! Swede, kan man ringa Studio Line (619) 594 - 6982? - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 4 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2005 du kan ringa in, men tyvarr kan vi inte koppla upp dig mot etern vi har inte sa Hi tech har pa denna stackars college stationen men du kan ringa in o snacka med mig pa +1 619 594 6982 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Surt! Det var ett kul samtal ändå, lyckades önska lite komersiell musik från Matchbox Twenty - They rock dude! Så lovade Swede att han skulle hälsa till forumet! :lD - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Dude, did you just call me gay? Heehee... hälsning på fet Skånks dialekt, damn! Btw, QoS = Quality of Service. Även om du går igång på . - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
addiot Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Hahaha, rätt bra show! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Är det bara jag som tycker synd om Swede? Stackarn... - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts