fhaugen Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 På Scandanavian Poker Awards i Köpenhamn igår! Citera
Pokershark Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Nån som kan översätta vad han sa? Citera
Zamora25 Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 "Nebuchad was the pre historic hitler he was the first babylon king that dealt with the jews problem" eller nåt sånt tror jag han sa.. lagomt olämpligt Citera
Sideshow Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Lite för mycket dator kan man tänka sig? Kul att det händer i Danmnark också, med Muhammed-storyn på gång igen. Flyktingarnas favoritland? Citera
Kape Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Ban på Nebuchad för den kommentaren? Stäng av bloggen för honom i 14 dagar och låt grabben grinda i fred. Citera
owster Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Haha... han har kommenterat lite om det i sin blogg http://www.pokermagazine.se/blog/spa-slutet-gott-allting-gott-som-jag-brukar-saga.php Citera
Martin Grannath Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Har man läst läst killens blog, så förstår man ganska snabbt att det saknas några hästar i stallet... Citera
masterplan Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 the jew problem Spela poker kan han ju i alla fall. Citera
Burning Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Han dementerar inte att han är en "judehatare" i bloggen. Får verkligen hoppas att han inte är det. Citera
eurythmech Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Nån som kan översätta vad han sa? Nej, han snackar engelska. Citera
Pokershark Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Nej, han snackar engelska. Ja men då är det ju lugnt! Trodde han pratade svenska Citera
two_aces Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Han dementerar inte att han är en "judehatare" i bloggen. Får verkligen hoppas att han inte är det. Han kommenterar det inte eftersom det är totalt onödigt, att du ens skriver detta säger mer om dig än om honom Citera
thefman Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Nej, han snackar engelska. baaaaHAHA Citera
sibadirektör Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Vore kul att se honom i HSP. Citera
boman Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 HAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHA:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :shock: :shock: :mrgreen: :mrgreen: :lol: Citera
baller Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 "briljerar" kanske inte är rätt ord för att beskriva det där... Citera
Verner18 Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 lite mer accent så hade han kunnat axla rollen som en svensk variant av Borat Citera
Burning Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Han kommenterar det inte eftersom det är totalt onödigt, att du ens skriver detta säger mer om dig än om honom Öh jaha ja, jo jag erkänner jag är ingen judehatare. Orkar inte dra igång en diskussion men att det skulle vara totalt onödigt att dementera håller jag inte med om. Citera
killerwolf Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 haha det där var ju skitkul, läs hans blogg efteråt Citera
Tottyville Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 HAHA! Sjukt roligt och jävligt pinsamt! Satt med händerna framför ansiktet och skämdes å hans vägnar. Speciellt jobbigt var det att hans engelska var allt annat än perfekt och han verkligen inte kunde ta sig ur sitt hörn. Haha! Citera
freddola Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Han dementerar inte att han är en "judehatare" i bloggen. Får verkligen hoppas att han inte är det. Sättet/tonen han sa det på tycker jag visar rätt uppenbart han inte är det o förstår inte varför han skulle behöva dementera det i sin blogg. Sen skrev han ju: " De flesta börjar skratta i salen, men ja tror Daniel tror att jag är en judehatare. " Vilket visar rätt tydligt att Daniel tror fel om han om han tror det. Så indirekt dementerar han det typ. Nöjd? Citera
freddola Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Han kommenterar det inte eftersom det är totalt onödigt, att du ens skriver detta säger mer om dig än om honom Håller med, folk kan verkligen inte förstå en vitts/skämt/ironi nuförtiden. Citera
Recommended Posts