Rackad Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 För förhåller sig ipoker i badbeats om man jämför med andra nätverk tycker ni? Citera
Opteron Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 För förhåller sig ipoker i badbeats om man jämför med andra nätverk tycker ni? lol Citera
mendieta19 Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 ipoker är ju sedan länge känt riggad så det blir helt enkelt naturligt med många bad beats där, byt till party, b2b lr stars, det finns ingen som anser att de är riggade, bad beats också väldigt sällsynt Citera
kraclob Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 ipoker är ju sedan länge känt riggad så det blir helt enkelt naturligt med många bad beats där, byt till party, b2b lr stars, det finns ingen som anser att de är riggade, bad beats också väldigt sällsynt MEN LOOOOOOL. Alla vet att man blir mer badbeatad på B2B. Annars har jag hört mycket bra om T6 poker tydligen ingen rigg där alls och massa övervärdestours. Citera
DrRoland Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Lirar ej på ipoker längre. Får man AQs i BB och drar upp det till 14 mot en notorisk knapphöjare så kommer han garanterat ställa och vinna 85% av tiden med sin K8off. Citera
Joeduck Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Partyriggen är värst, iPoker har jag aldrig spelat på men jag har hört att det är svårt att sluta spela där. För precis när man får för sig att ta ut pengarna så kommer nötterna och man dubblar en eller två gånger.. Citera
mendieta19 Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Lirar ej på ipoker längre.Får man AQs i BB och drar upp det till 14 mot en notorisk knapphöjare så kommer han garanterat ställa och vinna 85% av tiden med sin K8off. spelar du på ipoker krac? Citera
kraclob Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 spelar du på ipoker krac? Lite. Ska nog lira mer där. Det låter som det passar min spelstil perfekt. Citera
J.Larsson Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 ipoker är ju sedan länge känt riggad så det blir helt enkelt naturligt med många bad beats där, byt till party, b2b lr stars, det finns ingen som anser att de är riggade, bad beats också väldigt sällsynt hahaha ingen som anser att det är riggade o bad beats också väldigt sällsynt ^^ .. Har du spelat en hand på nån b2b sida eller ? Citera
Upgrade Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 finns det nåt nätverk som har bannat bad beats? Citera
kraclob Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 hahaha ingen som anser att det är riggade o bad beats också väldigt sällsynt ^^ .. Har du spelat en hand på nån b2b sida eller ? Som sagt B2b är iaf värst i riggligan läs bara senaste inlägget i riggtråden. om man inte vill ha rigg får man lite mindre sidor som inte utvecklat riggen så bra. Hört att blip ska ha nån poker som är helt rigg fri. Citera
mendieta19 Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Lite. Ska nog lira mer där. Det låter som det passar min spelstil perfekt. Citera
FiSherman63 Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Och svamparna smakade bra? Citera
gregcadillac Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Det mest riggade av allt är att jag kanske har spelat 80% av mina pokerhänder på b2b. Jag har aldrig under alla dessa händer ens suttit på ett bord där deras bad beat jackpot har gått ut. Sen byter jag till iPoker och nästan direkt förlorar jag med KKKK mot AAAA och sen visar det sig att dom inte har bad beat jackpot:mrgreen: Citera
Bisox Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Ipoker är inte alls riggat...eftersom jag vinner där! Kraclob, ska du komma och ge värde till sngs på ipoker nu? Citera
kraclob Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Kraclob, ska du komma och ge värde till sngs på ipoker nu? Jo faktiskt harvar lite 6 seat turbos under det väl utvalda nicket INeedTherapy Citera
okocha Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Har någon koll på hur många riggtrådar op har startat nu? Citera
HerrDaniel Postad 20 Februari , 2008 Rapport Postad 20 Februari , 2008 Riggning: B2B > Ipoker > party > prima > fulltilt Övriga har ja ingen större koll på... Citera
DrRoland Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Att det är tajt därinne kan bero på det här också: http://www.ipokerrobot.com Citera
sorkenkk Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Att det är tajt därinne kan bero på det här också: http://www.ipokerrobot.com Din idioti upphör aldrig att förvåna. Riktigt smart att reka en scam till folk som inte förstår bättre. Bra där Rolle!! Citera
DrRoland Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Vem säger att det är scam då? Har varit inne på en del andra forum och det är helt uppenbart att det finns professionella botspelare. Ta bort skyglapparna. Det finns legitima program som fungerar och annonseras om öppet. Citera
SouthEast Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 WE are rigged!! Beam me up.... Citera
Recommended Posts