Gå till innehåll

En fråga till pf?


mrfiskman

Recommended Posts

Jag har arbetat hårt de senaste månaderna och är äntligen klar med min topp 150 över de bästa filmerna som någonsin gjorts. Jag startar denna tråd för att fråga moderatorerna om jag kan presentera listan här.

 

Jag kommer starta en tråd med namnet: Topp 150 bästa filmer. Jag kommer räkna ner 10 platser per dag och när vi kommer ner till topp 20 kommer jag skriva rescensioner till varje film.

 

Anledningen till att jag frågar först är att jag jobbat hårt med listan och vill inte riskera att den plötsligt blir borttagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har arbetat hårt de senaste månaderna och är äntligen klar med min topp 150 över de bästa filmerna som någonsin gjorts. Jag startar denna tråd för att fråga moderatorerna om jag kan presentera listan här.

 

Jag kommer starta en tråd med namnet: Topp 150 bästa filmer. Jag kommer räkna ner 10 platser per dag och när vi kommer ner till topp 20 kommer jag skriva rescensioner till varje film.

 

Anledningen till att jag frågar först är att jag jobbat hårt med listan och vill inte riskera att den plötsligt blir borttagen.

 

Kul!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte vad Op betyder men antar att det syftar på mig? Jag försöker inte vara rolig utan jag älskar att göra listor. Jag gör musik+filmlistor varje år. Senaste tiden har det varit mest tankar och arbete med musiklistan så nu känns det skönt att bara fokusera på film.

 

Jag kan erkänna att jag ibland överdriver lite i trådar, tex så tar jag inte riktigt 150kg i bänk, jag springer inte flera mil om dan och jag har aldrig löst rubrikskub snabbt med en hand.

 

Däremot kan jag svära på att jag inte skojar om såna här allvarliga saker.

 

Är allt grönt så ska jag påbörja en presentation inom kort.

 

 

Edit: Dessutom skule det vara ett oerhört dåligt försök till att vara rolig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är allt grönt så ska jag påbörja en presentation inom kort.

 

Mtp alla andra dåliga försök att vara rolig a la "oj, jag sa att jag inte håller med en person, blir jag bannad nu?" som florerar på forumet, och mtp att jag inte kan se nån anledning till att du skulle oroa dig för att vi skulle ta bort en filmlista från OT-avdelningen, så föreföll det inte osannolikt att di försökte göra dig lustig.

 

Jag antar att detta inlägg kan tolkas som "Det är grönt". Med tillägget "väl för i helvete självklart att det är" efter det första ordet. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...