Kape Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 Ingen av bröderna ger väl något vidare intelligent intryck. Vad gäller det de skrivit så är det väl ungefär lika professionellt som vår gamla skoltidning i gymnasiet. Dock tilltalar de uppenbarligen andra bittra wannabees kring Stureplan och i det sällskapet kan de säkert framgå som intellektuella och "inne". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ratchet Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 Ingen här som har läst boken som innehåller en massa mail som skickades mellan Alex Schulman och Carolina Gynning? Ska vara mycket läsvärd har jag hört! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 18 Mars , 2008 Rapport Share Postad 18 Mars , 2008 Skönt att nån tar sitt ansvar: http://www.vf.se/Asikter/Ledare/5005/Mars/Vecka-12/Ajoss-till-Schulmans.aspx Vuxenmobbing är inte roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hintze Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 De är två överskattade nollor som försöker göra sig namn genom att vara roliga på andras bekostnad och genom att synas runt kända människor. Den äldre av dem kan förvisso formulera sig väl i skrift, men har inte mycket intressant att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 20 Mars , 2008 Rapport Share Postad 20 Mars , 2008 Skönt att nån tar sitt ansvar: http://www.vf.se/Asikter/Ledare/5005/Mars/Vecka-12/Ajoss-till-Schulmans.aspx Vuxenmobbing är inte roligt. Vuxenmobbning? Det är inte mobbning att spy galla över folk på en jävla blogg. "Buhuu, två för mig helt okända människor på internet tycker inte om mig. Bäst att gå till motattack i en kvällstidning och poängtera hur KRÄNKT jag känner mig." Herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 20 Mars , 2008 Rapport Share Postad 20 Mars , 2008 Alex är utan tvekan en mycket begåvad skribent dock så går han rejält över gränsen ganska ofta vilket inte alltid är så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts