Blado Postad 22 Februari , 2005 Rapport Postad 22 Februari , 2005 Jag måste välja ett projektarbete nu, jag har inga idéer! Panik! Vet ni hur man kan koppla poker till ett projektarbete? att sätta upp en turnering skulle kunna gå. Men några andra tips? Alla förslag är hjärtligt välkomna. * Lite RP - QoS * Citera
Largo-Sama Postad 22 Februari , 2005 Rapport Postad 22 Februari , 2005 Vad går du för program för det första? I gymnasiet så ska projektet vara förknippat med programmet eller inriktningen. Citera
Peakfreak Postad 22 Februari , 2005 Rapport Postad 22 Februari , 2005 Hade jag varit tvungen att göra ett projektarbete nu så skulle jag ha gjort följande: Skriv en loggbok med dina spelsessioner som grund Redovisa +/- resultat och vad de berodde på Grunda arbetet med en pokersammanfattning Fixa mot slutet ihop en skön avslutning med resultatet Du kommer lätt få ihop ett schysst arbete av det! Tipsade en polares lillebror om detta men han var för slö för att fixa det Lycka till! Citera
Blado Postad 22 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2005 Jag går naturvetenskaplig med inriktning idrott och hälsa åk.2. Peakfreak jag frågade min lärare om jag fick göra så men det fick man inte göra. Citera
Måns Postad 22 Februari , 2005 Rapport Postad 22 Februari , 2005 Redovisa matematiken bakom pokern,d.v.s sannolikhetslära etc. Passar ju om du går NV. Citera
Ruffin Postad 22 Februari , 2005 Rapport Postad 22 Februari , 2005 Inriktning idrott? Hur påverkar god hälsa och motion pokerresultaten? Borde gå att tillämpa på de flesta teoretiska och tankekrävande spel och inte enbart poker. Citera
gdaily Postad 22 Februari , 2005 Rapport Postad 22 Februari , 2005 Jag går naturvetenskaplig med inriktning idrott och hälsa åk.2. Peakfreak jag frågade min lärare om jag fick göra så men det fick man inte göra. Skriv någom om hur mat och dryck och rätt motition påverkar pokerresultat (ta kontakt med Crippo här på forumet, han har ju med den parametern i pokerkursen till och med!) Citera
Blado Postad 22 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2005 Jag går naturvetenskaplig med inriktning idrott och hälsa åk.2. Peakfreak jag frågade min lärare om jag fick göra så men det fick man inte göra. Skriv någom om hur mat och dryck och rätt motition påverkar pokerresultat (ta kontakt med Crippo här på forumet, han har ju med den parametern i pokerkursen till och med!) Ojdå, då måste jag ju först inte träna någonting under kanske 20 000 händer och sedan börja träna och äta rätt för att kanske få något resultat. hmmm, Kan vara en rolig grej. Om man sedan ska skriva om den pokerteorin alla kan, dvs pot-odds sannolikhetslära så lär man få IG på den delen. Det måste nog vara lite klurigare matematik. Att försöka sig på Spelteori är ju inget att fundera på jag inte har i närheten av den matematiska kompetens som krävs för det. Aja, jag måste välja senast imorgon så har gott om tid att ordna detta. Citera
Largo-Sama Postad 22 Februari , 2005 Rapport Postad 22 Februari , 2005 Jag går naturvetenskaplig med inriktning idrott och hälsa åk.2. Peakfreak jag frågade min lärare om jag fick göra så men det fick man inte göra. Skriv någom om hur mat och dryck och rätt motition påverkar pokerresultat (ta kontakt med Crippo här på forumet, han har ju med den parametern i pokerkursen till och med!) Ojdå, då måste jag ju först inte träna någonting under kanske 20 000 händer och sedan börja träna och äta rätt för att kanske få något resultat. hmmm, Kan vara en rolig grej. Om man sedan ska skriva om den pokerteorin alla kan, dvs pot-odds sannolikhetslära så lär man få IG på den delen. Det måste nog vara lite klurigare matematik. Att försöka sig på Spelteori är ju inget att fundera på jag inte har i närheten av den matematiska kompetens som krävs för det. Aja, jag måste välja senast imorgon så har gott om tid att ordna detta. Gör du det du ska på 100 timmar får du inte IG, garanterat, sedan kvittar det om du inriktar dig på teori för nybörjare eller för avancerade spelare, bara du lägger ner 100 timmar på det. om du ska prova att spela+äta dåligt och spela+äta bra, så gör det varannan gång. Du kan ju också prova att spela+inte äta alls Citera
Trolldeg Postad 22 Februari , 2005 Rapport Postad 22 Februari , 2005 "How to win BIG $$$ at onlinepoker. THE GUARANTEED SUCCESBOOK by Blado" Citera
Leppo Postad 22 Februari , 2005 Rapport Postad 22 Februari , 2005 Annars kan vi ju göra så här, du käkar nyttigt, och jag som min vana är fortsätter äta, sova, dricka dåligt och sen kör vi en headsup match och du sammanfattar detta Citera
Badass Igge Postad 23 Februari , 2005 Rapport Postad 23 Februari , 2005 Eller experimentera med att ta ett saftigt gympass med joggingrunda och allt vad det innebär och spela poker och jämföra det med raka motsatsen Citera
Recommended Posts