Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag heter Johan, är 18 år och läser andra året på samhäll.

Kommer inom en snar framtid att sätta in 150 kr på Svs, varken mer eller mindre, för att se hur det går. Förväntar mig stenhårt motstånd och hoppas på att kunna sitta hemma och svettas framför datorn.

Kommer här att posta händer och skriva om mitt spelande och ser fram emot kommentarer och synvinklar, förvänta er tilt, tilt och åter tilt, mycket svordomar och aggressioner.

- tips, brukar läsa denna när jag är arg, mycket smart dam (vet inte om det hör till ämnet dock);

http://www.tiger.se/blog/archives/2003/12/aggressioner.html

Jag hoppas att ni tar detta första inlägg ytterst seriöst. Jag har nämligen själv svårt att göra det, även om jag försökt ett flertal gånger.

Hoppas att jag kan skärpa till mig och skriva en riktig pokerdagbok som Sandro, men men, vi får se hur detta går. :rolleyes:

/J

Postad

Ja, skall till banken på måndag och införskaffa en dosa till mitt kort så jag kan använda internet-banken. Skulle dit idag egentligen, men det blev inte så då jag under gårdagen fick i mig på tok för mycket öl och vitryssar, mår inte så bra nu och är grymt poker sugen, tråkigt att det gick åt skogen med banken idag.

Skulle ju för fan på hockey idag med, men tro fan att jag försov mig till det också. Ingen dricka idag i alla fall.

Nästa helg blir det Danmark och massor av party, kommer med största sannolikhet bli en tur förbi EPT för lite mingel och pokertittande. Det kommer bli underbart, åh vad jag längtar.

Klonk..