Seriks Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Prima har tagit bort 95 % av alla texas sng bord och ersatt dom med nya bord tex 7 Stud pl och Omaha FIXED. Knappt inga bord är igång och spelas , helt sjukt dålig förändring. Citera
Sniffe54 Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Kan bara instämma detta är sjukt dåligt. Mina Super turbo SnG finns inte ens kvar. Snälla prima ge mig dem tillbaka mitt liv är meningslöst. Citera
Seriks Postad 12 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2008 Trodde först oxå det var ett stort jävla skämt men det är det inte, har varit i kontakt med supporten. De kommer ju gå miste om oerhörda pengar i rake för varje dag som går och förhoppningsvis så byter de tillbaka ganska snart. Citera
1outräcker Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Fyfan,ja då har jag spelat min sista hand där tills dom byter tillbaka Citera
Seriks Postad 12 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2008 ja alla bojkottar tills de byter tillbaka , förstår bara inte hur nån kan komma på tanken att byta ut alla populära Superturbo-borden mot 10 st Omaha fixed turneringar. Citera
pumans Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Hoppas dem bytar tillbaka snart. Någon som vet varför dem gör så här? Säkerligen inte för det verkar väldigt knasigt. Citera
1outräcker Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Jag pratade med supporten på sidan jag spelar och snubben sa att SNG:s inte var tillgängliga idag och jag skulle återkomma imorgon för information?! Citera
rosjon Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Hoppas dem bytar tillbaka snart. Någon som vet varför dem gör så här? Säkerligen inte för det verkar väldigt knasigt. SNÄLLA! Lär dig skillnaden på de, dom och dem. språkpolisvarning utdelad - dev Citera
Vrakman Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Varför spelar ni sng på prima??? Citera
pumans Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Jävligt bra fråga! Frågar mig själv samma fråga hela tiden. Citera
Froint Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Tur aat dom inte ändrat på ladbrokes i alla fall. Citera
Carnalito10 Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Hahaha ja de är så jävla sjukt så man vet inte vart man ska ta vägen har de anställt en praktikant som har fått välja detta, känns exakt så vilket fall. Hur kan man ta bort en produkt som funkar bra med massor av action o ersätta med bord som bara några få spelar helt ofattbart. Spelat där mycket senaste tiden men nu tappar dem mig som kund vilket fall. Citera
Zamora25 Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 nordicbet har lagt upp egna under tiden man väntar på att nya ska komma upp, dessa är under "sng" och "specials" i den gamla lobby vyn. Citera
Octocrab Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Märkligt! Men jag instämmer med en föregående talare -varför spela SNG på Prima? Jag menar inte att vara spydig, jag gillar Prima men har inte sett något skäl att spela SNG (man får ju ingen bonus), så jag skulle gärna vilja ha några Citera
1outräcker Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Ja undra varför man spelar SNG där..... Citera
Seriks Postad 13 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2008 Märkligt! Men jag instämmer med en föregående talare -varför spela SNG på Prima? Jag menar inte att vara spydig, jag gillar Prima men har inte sett något skäl att spela SNG (man får ju ingen bonus), så jag skulle gärna vilja ha några Eh ? ingen bonus? Prima har ju hög rakeback och rakerace så den sidan om nån har väl bra bonusar. Citera
Octocrab Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Rakeback, ja, men inga bonusar, till skillnad från t.ex. Ongame och Crypto där man ju kan cleara en bonus med antingen cashgame eller turneringar (på Prima måste man göra det med cashgames, t.ex. på Pokerhost just nu) Citera
Carnalito10 Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Vad snackar du om?? Finns visst bonusar som går att cleara via sng bla Betway. Citera
Octocrab Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Hur funkar de? Och finns det någon annan sajt än Betway? Har spelat kanske 10 olika sajter och deras bonusar på Prima under de senaste två åren och ingen jag har spelat gick att cleara så, det känns som ett klart plus för bonusen om det funkar, kanske inte just för Primas SNG men jag gillar deras MTT:er Citera
Seriks Postad 14 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2008 och vad är egentligen skillnad på bonus o rakeback ? Om du måste rakea tex 1000 dollar för att få ut en insättningsbonus på 500 dollar så är ju det samma sak som du spelar med 50 % rakeback. right ? Citera
schenker Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 och vad är egentligen skillnad på bonus o rakeback ? Om du måste rakea tex 1000 dollar för att få ut en insättningsbonus på 500 dollar så är ju det samma sak som du spelar med 50 % rakeback. right ? En bonus har du förverkat när den är clearad. RB har du hela tiden. Citera
Seriks Postad 15 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2008 jo jag vet, men om man slutar spela efter man har rakeat 1000 dollar så spelar det ingen roll om man har haft insättningsbonus eller rakeback under den tiden. samma pengar Citera
Captain Morgan Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Primas nya suger k_k. Skandal med nätverk helt utan turbo SNGs. Kioto: Ladbrokes har väl ingen som helst trafik? Inte på 100$+ iaf. Citera
1outräcker Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Jag trodde att den gamla strukturen skulle komma tillbaka snabbt som fan men Prima/Microgaming verkar inte lyssna på spelarna. Citera
Recommended Posts