Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Trodde först oxå det var ett stort jävla skämt men det är det inte, har varit i kontakt med supporten.

De kommer ju gå miste om oerhörda pengar i rake för varje dag som går och förhoppningsvis så byter de tillbaka ganska snart.

Postad
Hoppas dem bytar tillbaka snart. Någon som vet varför dem gör så här? Säkerligen inte för det verkar väldigt knasigt.

SNÄLLA! Lär dig skillnaden på de, dom och dem.

språkpolisvarning utdelad - dev

Postad

Hahaha ja de är så jävla sjukt så man vet inte vart man ska ta vägen har de anställt en praktikant som har fått välja detta, känns exakt så vilket fall.

Hur kan man ta bort en produkt som funkar bra med massor av action o ersätta med bord som bara några få spelar helt ofattbart.

Spelat där mycket senaste tiden men nu tappar dem mig som kund vilket fall.

Postad

Märkligt! Men jag instämmer med en föregående talare -varför spela SNG på Prima? Jag menar inte att vara spydig, jag gillar Prima men har inte sett något skäl att spela SNG (man får ju ingen bonus), så jag skulle gärna vilja ha några

Postad
Märkligt! Men jag instämmer med en föregående talare -varför spela SNG på Prima? Jag menar inte att vara spydig, jag gillar Prima men har inte sett något skäl att spela SNG (man får ju ingen bonus), så jag skulle gärna vilja ha några

Eh ? ingen bonus? Prima har ju hög rakeback och rakerace så den sidan om nån har väl bra bonusar.

Postad

Rakeback, ja, men inga bonusar, till skillnad från t.ex. Ongame och Crypto där man ju kan cleara en bonus med antingen cashgame eller turneringar (på Prima måste man göra det med cashgames, t.ex. på Pokerhost just nu)

Postad

Hur funkar de?

Och finns det någon annan sajt än Betway?

Har spelat kanske 10 olika sajter och deras bonusar på Prima under de senaste två åren och ingen jag har spelat gick att cleara så, det känns som ett klart plus för bonusen om det funkar, kanske inte just för Primas SNG men jag gillar deras MTT:er

Postad

och vad är egentligen skillnad på bonus o rakeback ?

Om du måste rakea tex 1000 dollar för att få ut en insättningsbonus på 500 dollar så är ju det samma sak som du spelar med 50 % rakeback.

right ?

Postad
och vad är egentligen skillnad på bonus o rakeback ?

Om du måste rakea tex 1000 dollar för att få ut en insättningsbonus på 500 dollar så är ju det samma sak som du spelar med 50 % rakeback.

right ?

En bonus har du förverkat när den är clearad. RB har du hela tiden.