Octocrab Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 Är det någon som har skrapkoder, dosa eller liknande, om inte för alla spelare så för highrollers? Har för mig att jag har hört något om det, men vilka sidor har det egentligen och hur skaffar man sig det? Citera
eyedol Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 Redbet har koddosa, enda siten som tillhandahåller det vad jag vet. Tyvärr. Citera
Luap Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 Gäller det även whitebet-delen för ongame? Var det boss och b2b som gällde i vanliga redbetdelen? Citera
Agent Cooper Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Luap säger: Gäller det även whitebet-delen för ongame? Var det boss och b2b som gällde i vanliga redbetdelen? Koddosa finns inte för Whitebet. Åtminstone inte när jag frågade supporten för en månad sedan. Citera
gdaily Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Simbapoker erbjuder någon slags lösenordsskraplott Citera
Recommended Posts