pangela Postad 12 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2008 Hur gick det inatt sen? Slutade med $90,77 Sitter på jobbet nu, slutar 23:00, så grinden drar igång runt midnatt nångång. Då ska det liras fram tills 08:00 ungefär, så jag verkligen utnyttjar timmarna, istället för att sova. Nu börjar det bli dåligt med tid, så jag måste verkligen börja monstergrinda, kanske provar ett set med 16 bord idag och ser hur det går. Kan inte vara så jobbigt i icke-tänkande-poker på lågnivås SnGs. Om det inte blir en radikal höjning så kommer jag behöva öka risk-reward grejen lite. Men det märks på morgonen imorrn. Citera
SuitedPair Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Fan vad skojigt att följa. Jag gjorde en sån där i somras, spelade upp 25 kronor på svenska spel till en Hultsfredsbiljett, tre dagars supande, bensinpengar och 2000 :- till mat Lycka till! Citera
riverwild Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Om du lyckas så kommer du vara min idol för evigt, jag är så förbannad på poker för tillfället, skall kolla in dig och kanske återfå lite motivation. All min lycka till dig! Citera
FreePlopp Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 För mig går det fint, men vart tog Pangela vägen? Citera
Recommended Posts