Gå till innehåll

5 dagars utmaning - $25 ska bli $1000


pangela

Recommended Posts

  • Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mitt liv är riggat. Skrev det här i en annan tråd bredvid.

Sick!

 

Jag började med samma projekt i torsdags, fast med $20.

Är uppe i $255. Lirar endast Stars underbara SNG's.

Vad nickar ni på PS?

 

Började med detta i torsdags. Mitt mål är att fixa typ 6'500 SEK, nästan exakt $1000, till en kryssning på fredag den 15 feb. Kryssning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahopp, då vare igång, lirade första setet med [1,50+0,25] 18-man SnG turbo spelades finfint. 4/8 ITM som distribuerades såhär: 1/3/0/0, vilket lämnar en profit på $21,1. Kanske är 18-manna turbo fiskigare? Någon som har erfarenhet? Bättre hourly rate i 18-manna än 9-manna?

 

Måste ju försöka komma fram till vad som är mest vinstgivande per spelad timme, då tidsgränsen är påtagligt irriterande.

 

Rökpaus och fortsatt grind!

 

:twisted:

 

 

Ska lägga till att det är kul att folk följer tråden, och att jag fått en som utmanar mig samtidigt, fast han börjar med mindre rulle än mig :oops: Hoppas det går bra Pfoskariot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

18-manna, $16-SNG på Stars är GULD. Fiskigare än på länge.

 

Känns mig inte speciellt bekväm med $16 18-manna än, lite väl liten rulle för det. Men om jag kommer upp mig lite, så ska jag tänka på det du säger.

 

---

 

Rullen ligger förövrigt på $67,27 för de som är intresserad och inte orkar plussa ihop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ditt nick; pangelaaa?

 

För jag har sökt på det minst 324283472 gånger och får alltid fram "Not found". Men kanske haft otur med sökningarna, sökt då du rökt eller något?

 

gl

 

Är i garaget och röker nu, ska dra igång om 7 minuter ganska exakt! Om jag inte svarar så ser jag helt enkelt inte, för jag har ett äckligt overlap med 8 bord samtidigt. :roll:

 

Kul och se att nån vill titta! Blir mer motiverande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska lägga till att det är kul att folk följer tråden, och att jag fått en som utmanar mig samtidigt, fast han börjar med mindre rulle än mig :oops: Hoppas det går bra Pfoskariot.

 

Count me in! :twisted:

 

Startrulle: $19

Nuvarande rulle: $290

+/-: $271

 

Lirar nästan enbart $16-SNG, 18-manna, och NL50 med små inköp.

Vad nickar du Pangela?

GL, btw!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Count me in! :twisted:

 

Startrulle: $19

Nuvarande rulle: $290

+/-: $271

 

Lirar nästan enbart $16-SNG, 18-manna, och NL50 med små inköp.

Vad nickar du Pangela?

GL, btw!

 

Åh vad roligt! Jag lirar just nu $1.50+$0.25 18-manna turbo, lirade lite NL2 igår, då PokerStars hade sina SnGs på omstart.

 

Jag nickar: pangelaaa

 

Notera 3 st a.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SÅJA, jobba!

 

Andra setet avklarat, samma upplägg som förra, 8:a st 18-manna [1,50+0,25] turbo.

 

Resultaten är förbluffande:

 

ITM 5/8

 

2/2/0/1

 

Vilket ger en nettovinst på $26,5. Med den här hourly raten behöver man ju knappt lira :lol:

Nu är det paus med rök, lite stategiskt tänkande och påt igen.

 

---

 

Detta ger mig då en rulle på $93,77 för de som inte orkar räkna (glömmer alltid att skriva ut det första gången jag skriver :lol: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...