mendieta19 Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 sick grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 GRattiiiiiis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ram0n3s Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Har följt detta. deal hit o dit Men grattis till båda svenskatalade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssj Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Har följt det här i fem timmar nu, sjukt kul att det blev ett bra slut 190k är ju aldrig fel Stort grattis igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
davidthepro Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Stort stort grattis Rebonius! Var intressant att raila dig såhär på morgonkvisten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Ni blir det lite rail på FTP 1 mille g. Lindgren är "värd" för eventet och har en trygg chipplead med 13 kvar. Sick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Grattsi rebonius. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
davidthepro Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Ni blir det lite rail på FTP 1 mille g. Lindgren är "värd" för eventet och har en trygg chipplead med 13 kvar. Sick Oooooh rigg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krite Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Bra jobbat, grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Sicksick... Grattis!! Följde eventet från att jag vakna och skulle gå till skolan, så att jag nu blir försenad. Jaja, kul att se en på PF dra hem storvinsten! Och kul att 2 svenskar är HU i Million. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Grattis, en bra dag på jobbet Reb. Vann också en turre igår. Betfairs PF-TallinRank... tyty. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
katten99 Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Imponerande, grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johni428 Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Grattis, sjukt imponerande!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Grattis som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Tack till alla som har railat och gratulerar Jag fick behålla över 90% själv så det känns ju jäkligt bra. Ha det gött =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Damn man! A real halleluja-moment. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Om jag hade Jesses stack skulle jag inte ta dealen. Om jag hade hans tomtighet skulle jag ta den. Förstår bara inte vad ha drygade så mycket om.Fick förresten haxxories att slänga bäst hand ett par gånger, så det känns bra Suck bara att den där trean måste komma på river med A-10 mot A-3, annars skulle jag redan ha vunnit ju Förlåt för mitt supersjälvförtroende Tycker du att haxxories gjorde en dålig deal? Stort grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Men allra störst grattis till min vapendragare haxx! STORT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Erick Lindgren vann sitt eget even ¤_¤ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 ah skattis blir nog lika glada som du GRATTTTTISSS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
isak3 Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Rebonius, glöm inte att 30% av dina smaskiga vinstpengar ska skickas till Skatteverket... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Rebonius, glöm inte att 30% av dina smaskiga vinstpengar ska skickas till Skatteverket... han är iofs inte svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oleby Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Alltid lika spännande att se hur lång tid det tar innan ngn börjar tjata om skatteverket efter storklonkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Alltid lika spännande att se hur lång tid det tar innan ngn börjar tjata om skatteverket efter storklonkar. Varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts