Gå till innehåll

Neteller problem


gEeWhiZm8

Recommended Posts

Nu är det så här att jag har tidigare använt min pappas neteller account när jag cashat ut från stars. Men nu vill jag byta till mitt nya egna neteller account men när jag försöker casha ut från stars till neteller så går det inte att ändra till vilket neteller konto man ska ta ut.

 

Har jag gjort något olagligt när jag tagit ut pengar direkt till min fars neteller account eller ? Borde jag maila stars och fråga om dem kan byta acc som pengarna tas ut till ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det finns olika faktorer som spelar in här.

 

Om du har gjort någon insättning med "din pappas" neteller?

 

Vilka emailadresser du har registrerad med ditt neteller-konto respektive PokerStars-konto.

 

Maila gärna supporten så ser vi vad vi kan göra åt saken, support@pokerstars.com .

 

Med vänlig hälsning,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag har satt in pengar med hans neteller. Och nej email adresserna är inte samma. Jag skrev här först för att jag inte ville maila supporten och möjligtvis få kontot spärrat typ om jag hade gjort något olagligt.

 

Tycker INTE du ska försöka att byta. Casha ut allt till din fars neteller, skapa nytt konto på PS, skicka pengar till ditt egna neteller och sen in på nya kontot.

 

Har ajälv haft problem med spärrat konto då var det på min sambos konto på annat nätverk visserligen men ...iaf så blev resultatet att båda blev spärrat och tog ett tag innan allt fixade sej.

 

EDIT: Antar att PS har samma principer att man inte får använda andras konton så du gör rätt i att inte lämna ut e-post eller andra uppgifter.

 

Antog att det kontot du har på PS är din fars med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen,

 

"skapa nytt konto på PS" - Vänligen gör inte det. Det är endast tillåtet att ha ett konto. Skapar du ett till så är risken överhängande att ditt eller dina konto blir spärrade.

 

Det är inte otillåtet att sätta in eller ta ut pengar med tex din pappas Neteller-konto (förutsatt att han tillåtet detta osv (hijackade konton är en annan femma)).

 

Som jag tidigare sa, maila oss så löser vi det.

 

Med vänlig hälsning,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...