gulapa Postad 3 April , 2008 Rapport Share Postad 3 April , 2008 100/100 och det går segt för mig med Ni kan ju ge lite mer utrymme för streamen. Alt lägg upp det på en ftp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheAnalyst Postad 7 April , 2008 Rapport Share Postad 7 April , 2008 Gillar när det blir helt tyst och Ola säger: Jag kom av mig lite bara. Sen bara lunkar programmet på. Känns trevligt på nåt vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 100/100 och det går segt för mig med Ni kan ju ge lite mer utrymme för streamen. Alt lägg upp det på en ftp. Jag har 10/10 och kan inte se mer än 30-45 sek i taget på avsnitt 1 innan det börjar buffra. Som det är nu så går det med andra ord inte att se programmen med mindre än att man tankar ner dem i förväg... Synd, jag hade "sparat mig" för att se flera avsnitt i följd men nu kan jag alltså inte se ett enda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Har väldigt snabb uppkoppling på jobbet, men det är oerhört segt att titta iaf. Och då menar jag för att det ideligen måste buffra - inte för innehållet, det är väldigt bra. Måste gå att fixa detta, man orkar ju inte titta annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Har väldigt snabb uppkoppling på jobbet, men det är oerhört segt att titta iaf. Och då menar jag för att det ideligen måste buffra - inte för innehållet, det är väldigt bra. Måste gå att fixa detta, man orkar ju inte titta annars... Jag testar nu att med Real Player ladda hem avsnitt 1 som exempel och det verkar gå på ca 10 minuter. Om jag ska försöka se den "streaming" så tar buffrandet sådan tid att på 10 min hinner jag bara se 5-6 minuter av avsnittet... Det är uppenbarligen något problem och jag håller med dig, det går inte att se programmen som det fungerar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 Var finns säsong 2? Hittar bara säsong 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 Jupp, samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikj Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 bump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kurtan Postad 11 April , 2009 Rapport Share Postad 11 April , 2009 Jag hoppas att det kommer nya program snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bobby Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Jag kan inte se programmen i säsong 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olycklig_fisk Postad 9 Januari , 2013 Rapport Share Postad 9 Januari , 2013 Kommer det några nya avsnitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 9 Januari , 2013 Rapport Share Postad 9 Januari , 2013 Kommer det några nya avsnitt? Inte i den formen, men det finns lite ideer kring andra projekt under 2013. Stay tuned Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Woarda Postad 9 Januari , 2013 Rapport Share Postad 9 Januari , 2013 Inte i den formen, men det finns lite ideer kring andra projekt under 2013. Stay tuned Synd, för det var ett riktigt bra upplägg och program! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 9 Januari , 2013 Rapport Share Postad 9 Januari , 2013 Synd, för det var ett riktigt bra upplägg och program! Absolut, håller helt med om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 9 Januari , 2013 Rapport Share Postad 9 Januari , 2013 Går de gamla avsnitten att se någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 9 Januari , 2013 Rapport Share Postad 9 Januari , 2013 Går de gamla avsnitten att se någonstans? Ska kolla om vi kan gräva fram dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bobby Postad 13 Januari , 2013 Rapport Share Postad 13 Januari , 2013 Säsong 2 funkar att se härifrån http://www.poker.se/tv/poker.se/ men däremot inte såvitt jag kan begripa säsong 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vegetera Postad 13 Januari , 2013 Rapport Share Postad 13 Januari , 2013 Vore kul få tillgång till säsong 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts