Weedobooty Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Är det nån här som har abonnemang hos både Pokerxfactor och Cardrunners och kan uttala sig om skillnader mellan deras utbud och fördelar och nackdelar med den ena eller den andra? Citera
Octocrab Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 Jag har testat videor från Cardrunners och Stoxpoker. Cardrunners var defintivt de bästa av dem (Stoxpokers videor var väldigt plottriga, alltid fyra-bord samtidigt etc) men jag tycker ändå de är väldigt ostrukturerade och saknar tema & sammanfattning. Deucescracked har en mer strukturerad struktur, har jag förstått och efter att ha lyssnat på en av deras lärare förklara hur de tänker på Two Plus Twos podcast så skulle jag nog prova dem först. Poker XFactor var jag inne och kollade på, men gick aldrig längre. Citera
Bluwajt Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 Jag har kollat en del på videos från PXF och jag tycker det är väldigt bra, om du spelar mycket turneringar då. Spelar du däremot mest CG är väl Cardrunners att rekommendera vad jag har hört. Citera
thefman Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 deucescracked är riktigt bra Citera
Weedobooty Postad 7 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2008 När Cardrunners får ut sin nya replayer kommer bara den att vara värd pengarna. (Och nu upptäckte jag att den redan finns där...) Skitbra! Citera
Emilio Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 Det sugiga med cardrunners är ju att dom fan aldrig lanserar nya filmer typ. Citera
Weedobooty Postad 7 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2008 Det sugiga med cardrunners är ju att dom fan aldrig lanserar nya filmer typ. Nä, bara en gång om dagen... Citera
Recommended Posts