Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har själv inte testat spelet då jag VET att om jag fastnar i ett nytt dataspel så kommer lägenheten och jag själv förfalla till oigenkänlighet.

Och det är en anledning till att avstå... hur?

Postad
Och det är en anledning till att avstå... hur?

Efter att ha gått cold turkey pga Anarchy online samt EQ2 så vågar jag inte utsätta mig själv och min omgivning för liknande händelser igen. Samt att snart kommer Age of Conan...........

Tillbaka till huvudämnet. Call of Duty 4 är säkert ett oooerhört bra spel!

Postad

Jag nickar "Tjock-steffe" om någon är sugen på att lira lite. Visserligen spelar jag mest Mercenary Team Deathmatch så kvaliteten på mitt spel är kanske inte den högsta. ;)

Hur är det med de olika konsollerna och på PC förresten, är det alla olika nätverk?

Postad
Jag nickar "Tjock-steffe" om någon är sugen på att lira lite. Visserligen spelar jag mest Mercenary Team Deathmatch så kvaliteten på mitt spel är kanske inte den högsta. ;)

Hur är det med de olika konsollerna och på PC förresten, är det alla olika nätverk?

Kanske skulle säga att det är PC jag menar iaf.

Testat på 360 men det är absolut inte samma känsla i en spelkontroll som mus och tangentbord.

Nickar "IDESTROYU"

Postad
lol? DATOR är det som gälelr för förstapersonsskjutare

och jag vet vad jag pratar om, har både ps3 och dator

Bla bla bla.

Kan någon komma med något nytt?

Hur som helst vore det skoj att spela med någon annan och prova, har ju trots allt ett dammigt head-set som ligger och skräpar. :)