bigdwarf Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Nån mer som blivit beroende av detta spel? Citera
freddola Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Köpte spelet för 4 dar sen och spelar lite för mkt . Någon som kan tippsa om en bra server? Citera
Weedobooty Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Mmm, det är sjukt bra. Bara ett p i tipsa, grabben. Citera
Appel Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Inga språkpolisgrisar tack Har själv inte testat spelet då jag VET att om jag fastnar i ett nytt dataspel så kommer lägenheten och jag själv förfalla till oigenkänlighet. Citera
Jennez Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Har själv inte testat spelet då jag VET att om jag fastnar i ett nytt dataspel så kommer lägenheten och jag själv förfalla till oigenkänlighet. Och det är en anledning till att avstå... hur? Citera
Appel Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Och det är en anledning till att avstå... hur? Efter att ha gått cold turkey pga Anarchy online samt EQ2 så vågar jag inte utsätta mig själv och min omgivning för liknande händelser igen. Samt att snart kommer Age of Conan........... Tillbaka till huvudämnet. Call of Duty 4 är säkert ett oooerhört bra spel! Citera
brainslicer Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Köpte spelet för 4 dar sen och spelar lite för mkt .Någon som kan tippsa om en bra server? inte spelat på flera år men där kan du säkert hitta nåt http://www.bagdadcafe.se Citera
gEeWhiZm8 Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 1on1 anytime anyone anywhere Citera
sneakycastro Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 PS3 + COD4 + 50" Pinoeer = Visuell orgasm Tyvärr har jag ingen gyllene AK-47 än dock... Citera
sneakycastro Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 1on1 anytime anyone anywhere Öh, mitt hus måndag den 11:e klockan 19:00. Citera
Dead-Inside Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Hört att jag spelar online utan att betala. Hört att jag är en snååål snååååål pokerspelare. Riktigt bra spel i övrigt. Blir till att köpa nästa CoD för PC. Citera
bigdwarf Postad 5 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2008 1on1 anytime anyone anywhere Vad nickar du då!? f.ö vad nickar ni andra, vore kul å ta en stor match om vem som är kung på forumet! Citera
sneakycastro Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Jag nickar "Tjock-steffe" om någon är sugen på att lira lite. Visserligen spelar jag mest Mercenary Team Deathmatch så kvaliteten på mitt spel är kanske inte den högsta. Hur är det med de olika konsollerna och på PC förresten, är det alla olika nätverk? Citera
bigdwarf Postad 5 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2008 Jag nickar "Tjock-steffe" om någon är sugen på att lira lite. Visserligen spelar jag mest Mercenary Team Deathmatch så kvaliteten på mitt spel är kanske inte den högsta. Hur är det med de olika konsollerna och på PC förresten, är det alla olika nätverk? Kanske skulle säga att det är PC jag menar iaf. Testat på 360 men det är absolut inte samma känsla i en spelkontroll som mus och tangentbord. Nickar "IDESTROYU" Citera
emilio_15 Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 överlägset på ps3.. lol? DATOR är det som gälelr för förstapersonsskjutare och jag vet vad jag pratar om, har både ps3 och dator Citera
sneakycastro Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 lol? DATOR är det som gälelr för förstapersonsskjutare och jag vet vad jag pratar om, har både ps3 och dator Bla bla bla. Kan någon komma med något nytt? Hur som helst vore det skoj att spela med någon annan och prova, har ju trots allt ett dammigt head-set som ligger och skräpar. Citera
Recommended Posts