rk2005 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Är ju så sugen tog upp spelandet igen idag efter en längre paus han iaf plusa 350 på 0.5-1 grinder som man är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gizzze Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Varför måste man vara asocial för att vara proffs? Är du dum på riktigt? Ett troll? Många proffs spelar 3-4h/dag och då räcker tiden fint till att vara social. Men tycker DU, "hobbylirarn" att det är kul spel just nu? Varför lägga en billig turnering som spelas av många när de inte har kapacitet ens för 5000 spelare. Är det bara nötter som jobbar på SVS? Fast jag är inte direkt förvånad över det statliga monopolets inkompetens... HOPPAS det här jävla strulet är spiken i monopol kistan iaf Men nu tar du faktiskt i lite väl mycket. Hur ska man kunna bli en bättre turneringsspelare om man är nybörjare än att försöka sig på de med lite lägre insats? Var glad att det finns sådana, de vinner en gnutta pengar och får dem att växa lite, sätter sig på fel bord och matar de hungriga hajarna. Ditt/dina inlägg klankar ner på medelsvensson som bara vill ha lite kul och kanske lära sig något på kuppen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 7000spelare kan inte ha fel , svs har d svettigt på kontoret idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Santa_Bege Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Varför måste man vara asocial för att vara proffs? Är du dum på riktigt? Ett troll? Många proffs spelar 3-4h/dag och då räcker tiden fint till att vara social. Men tycker DU, "hobbylirarn" att det är kul spel just nu? Varför lägga en billig turnering som spelas av många när de inte har kapacitet ens för 5000 spelare. Är det bara nötter som jobbar på SVS? Fast jag är inte direkt förvånad över det statliga monopolets inkompetens... HOPPAS det här jävla strulet är spiken i monopol kistan iaf Lägg av! Det fattar du väl att någon reagerar om du fläker ur dig sådana inlägg som du gjorde om Selma-turren. Är lika mycket troll-varning på det som att kalla någon asocial. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickardx Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 spelar ingen roll, efter man har väntat i kön så kan man ändå inte logga in. jag som laddat upp med 3 armhävningar och 1 ab crunch för ingenting!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 har någon annan problem med att logga in i klienten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
synare Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 *suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Santa_Bege Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 7000spelare kan inte ha fel , svs har d svettigt på kontoret idag Tror du det är någon där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Santa_Bege Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 har någon annan problem med att logga in i klienten? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gizzze Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 spelar ingen roll, efter man har väntat i kön så kan man ändå inte logga in. jag som laddat upp med 3 armhävningar och 1 ab crunch för ingenting!!!!!! Haha! Kör den workouten en gång om dagen och du är fit för låååånga pokersessioner inom en snar framtid! Jag fattar fortfarande inte varför SvS har placerat FTP-servern på samma som själva servern för pokern. Att det inte går att komma in beror inte enbart från belastning av inloggande spelare, utan även från alla som vill ladda hem den nya klienten. Buuu! *klappa tassar* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 det sitter la någon svettig jävla 16årig kvällsarbetare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cc8801 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Har lagt av nu, klienten funkar ju inte. Att inte SS kan göra något ordentligt istället för alla chattrelaterademiffokknappar, som att kunna ta ut pengar på spelkortet tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
synare Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 10 start svenskaspel 20 start köplats 30 print "unable to connect to lobbyserver" 40 goto 10 och så håller det på... GG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 FFS, såna jävla amatörer........ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Problemen är iofs inte ens små om man jämför med när iPoker integrerade med tain mf för nått år sedan. Ingen ursäkt iofs. Bara att smäcka in det fetaste som finns bland servrar vid sådana här tillfällen så skiten håller ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 nån får säga till om ni kommer in. pallar inte testa hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rk2005 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Men nu tar du faktiskt i lite väl mycket. Hur ska man kunna bli en bättre turneringsspelare om man är nybörjare än att försöka sig på de med lite lägre insats? Var glad att det finns sådana, de vinner en gnutta pengar och får dem att växa lite, sätter sig på fel bord och matar de hungriga hajarna. Ditt/dina inlägg klankar ner på medelsvensson som bara vill ha lite kul och kanske lära sig något på kuppen.. Värdet på SS turneringar har ju sjunkit i och med att fisken vet % att deras flushdrag inte leder... Det problemet finns inte på CG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
batio Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 har någon annan problem med att logga in i klienten? typ alla har väl det ..sen segt som tusan när man ska spela Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lanzinghkronha Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Själv lirar man 2 SH CG bord - ungefär en hand varannan minut. Edit: Där dog det ena bordet! Edit2: Där blev jag sitout utan anledning...dealern lyssnar inte på mig - får inga kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NetKingcool Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Är det så att deras servrar (SVP) står på Gotland ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cc8801 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Värdet på SS turneringar har ju sjunkit i och med att fisken vet % att deras flushdrag inte leder... Det problemet finns inte på CG Har inte det synts tidigare också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Varför måste man vara asocial för att vara proffs? Är du dum på riktigt? Ett troll? Många proffs spelar 3-4h/dag och då räcker tiden fint till att vara social. Men tycker DU, "hobbylirarn" att det är kul spel just nu? Varför lägga en billig turnering som spelas av många när de inte har kapacitet ens för 5000 spelare. Är det bara nötter som jobbar på SVS? Fast jag är inte direkt förvånad över det statliga monopolets inkompetens... HOPPAS det här jävla strulet är spiken i monopol kistan iaf Frågan är väl om du är dum på riktigt. Är det inte bra att hobbyspelare matar varandra på pengar, så att vissa sedan kliver upp och i sin tur ger DIG dessa pengar på. Fattar du inte att det är tack vare 20krs-turneringar och sånt som gör att DU dra in pengar på dina HÖGRE cash game-bord? JAG tycker det är kul att spela turneringar för mindre inköp, eftersom att jag personligen nästan aldrig spelar MTTs så vill jag inte tvingas slänga iväg 20% av rullen om bara turneringar med höga inköp finns tillgängliga. Då ser jag heller att svenska spel offrar lite rakepengar för att köpa servrar som håller för 20krs-spelare också. Ja, jag hoppas också att svenska spel får bra med skit för detta och blir bidrar något till kampen mot monopolet, men man kan ju inte hoppas för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gizzze Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Värdet på SS turneringar har ju sjunkit i och med att fisken vet % att deras flushdrag inte leder... Det problemet finns inte på CG Kanske kan få dem att investera de 20+2 i lite CG då. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rk2005 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Kanske kan få dem att investera de 20+2 i lite CG då. ;) Jepp jag spelar där och degar alltid mina drag ;D . Man spelar inte poker för att vinna utan för att dra ut Jag är en extremt dålig poker spelare med extremt mycket tur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dnepr Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 någon som har koll på vad som händer med de avbrutna turneringarna? var 5 kvar i min.... grrr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts