blaenda Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 jag lyckas inte, har försökt minst fem gånger. Beror säkert på det förbannade jävla Norton Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saxofon Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Hade samma problem typ fyra försök, sen tog jag bort gamla programvaran och laddade om det från hemsidan.. Nu verkar det funka, nagelbanden är dock tyvärr slut för ett par veckor.. Avinstallera och installera gjorde susen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Driftsunderhåll pågår Vi gör just nu underhåll på vår webbplats. Vi ber om överseende och önskar dig välkommen tillbaka till http://www.svenskaspel.se inom kort. jättekul att vara kund på SvS.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Vart hittar man sng för 30 spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Santa_Bege Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Eh, det e ju typ 600 spelare inne o dem flesta spelar... Det var ett skämt.. Det står i den där fiiiiina navigatorn att det lägger upp fler SnG:s, så det kommer väl så småningom. edit: inte ny, utan fler... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allbinn Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Mycket skrik för lite ull, sa han som klippte Grisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoSense Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Var oxå tvungen att instalera om. Men nu har alla mina notes försvunnit. Någon som vet vad den filen heter/ligger så jag kan pussla tillbax den sen? PLEASE... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Var oxå tvungen att instalera om. Men nu har alla mina notes försvunnit.Någon som vet vad den filen heter/ligger så jag kan pussla tillbax den sen? PLEASE... Fy faaan, alla mina notes är nog också borta.. typ två års arbete.. lolla mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tillborg. Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 mina notes var kvar.. men hittar inte de där 30manna sng nånstans. dom skulle ju ha ett uppehåll inatt med så kanske kommer då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Santa_Bege Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 mina notes var kvar.. men hittar inte de där 30manna sng nånstans. dom skulle ju ha ett uppehåll inatt med så kanske kommer då Mina notes har aldrig funkat men å andra sidan har aldrig spelgränserna heller aldrig funkat för mig så jag har tyckt att det liksom kvittar varandra... EDIT: BTW, hur funkar det när spelsessionen överträtts, hur länge får man vänta innan en ny spelsession kan påbörjas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tillborg. Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 tänkte på det. de e ju sjukt va efter svs ligger egentligen. "stora nyhet" stod de på hemsidan.. timebank? har väll funnits på alla andra klienter sen 1800 talet typ? likaså att man ser hur mycket alla har i marker innan man går in på bordet... vet inte nån sida som inte har de.. o de har fortfarande inte fattat detta med ante i turneringar o sng. helknasigt. jaja.. bara o bita ihop =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yberjonte Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 egentligen. "stora nyhet" stod de på hemsidan.. timebank? Finns timebank på svs nu efter uppdateringen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blaenda Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Fan, jag har av- och påinstallerat 2 ggr och det funkar ändå inte. Notes jag skrivit kan man säkert glömma.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tillborg. Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Finns timebank på svs nu efter uppdateringen ? läste nånstans att dom skulle ha de iallafall. tror de va hemsidan men ej säker.. så vi får väll se =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Finns timebank på svs nu efter uppdateringen ? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tillborg. Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Nu uppgraderar vi Svenska Spels Poker - flashprogram en av nyheterna 2008-02-02 Natten till måndag, med start klockan 02.30, uppgraderar vi pokerprogrammet. På måndag eftermiddag räknar vi med att pokern ska vara igång igen. Du kan då se fram emot bland annat följande nyheter: Flashprogram (Kommer att släppas först tisdagen den 5/2) Med flashprogrammet behövs ingen nedladdning utan du kan spela direkt i din webbläsare. Därmed kan nu även Mac-användare spela poker på svenskaspel.se. Flashprogrammet är en "avskalad" variant av det nedladdningbara programmet. Bara de absolut nödvändigaste funktionerna för att kunna spela poker finns med. Dessutom kan du enbart spela Texas Hold 'em i flashprogrammet. Lobby utan inloggning När du öppnar pokerprogrammet kan du numera se lobbyn utan att vara inloggad. För att kunna spela måste du logga in. Flerbords Sit & Go Nu finns möjlighet att spela Sit & Go-turneringar med ända upp till 30 deltagare. Visa markerstapel När du markerar ett bord i lobbyn kan du numera se inte bara vem som sitter vid bordet utan också hur många marker respektive spelare har. Blockera chatt Du kan nu välja att göra individuell blockering i chatten, alltså "tysta ned" enskilda spelare vid bordet. Placering i turnering Under turneringens gång kan du nu se vilken placering du för närvarande har samt hur många spelare som är kvar i turneringen. Turneringspolletter Om du har gått vidare från en satellit men inte kan spela nästa steg i turneringen finns nu möjlighet att avregistrera sig och i stället få "polletter" tillgodo. Dessa turneringspolletter kan enbart användas för inköp i Sit & Go eller turneringar, och går alltså inte att betala ut till sitt bankkonto. Information om prisplats När du har nått prisplats i en turnering kommer ett informationsfönster att upplysa dig om detta. Nya chatfunktioner I chatrutan kan du nu välja vilken info som ska visas. Det finns fyra olika val att göra. Dessutom blir chatten tydligare genom att olika färger används beroende på vem som chattar. Ny pokerlogotyp Svenska Spels Poker får en ny "logga". Den kommer att synas i alla pokersammanhang på Svenska Spel, till exempel på hemsidan och i pokerprogrammet. de är taget från hemsidan. så ingen timebank verkar finnas. läste nog de någon annanstans då ;P aja 30 manna sng är ju alltid ett plus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreezyLocc Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 själv hann man ju tilta 200kr på olika bingo varianter... fan ta SvS.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allbinn Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 samma jävla osannolika kort iallafall, sitter med färg, ALL IN. den jäveln drar in fyrtal på rivern, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 samma jävla osannolika kort iallafall, sitter med färg, ALL IN. den jäveln drar in fyrtal på rivern, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lanzinghkronha Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Är jag den enda som blir pissnödig av den nya timern? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demimonde Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Fy faaan, alla mina notes är nog också borta.. typ två års arbete.. lolla mig Mina notes var oxå kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yberjonte Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Är jag den enda som blir pissnödig av den nya timern? Är jag den enda som inte lyckats ladda ner uppdateringen än ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blaenda Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Nej, jag lyckas fortfarande inte. Förskte uppdatera åtta gånger, gick sen över till att avinstallera o ladda ned, det funkade inte. Stängde av antivirusprogrammet o brandväggar, funkade inte, startade om, stängde av, avinstallerade och laddade ned....det funkar inte "Din plats i kön är nu nummer 17" hälsar Svs kundservice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saxofon Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Nej, jag lyckas fortfarande inte. Förskte uppdatera åtta gånger, gick sen över till att avinstallera o ladda ned, det funkade inte. Stängde av antivirusprogrammet o brandväggar, funkade inte, startade om, stängde av, avinstallerade och laddade ned....det funkar inte "Din plats i kön är nu nummer 17" hälsar Svs kundservice Spelar nog ingen roll att ringa till dom nu, med största sannolikhet är servern för hårt belastad med alla nya nedladdningar så det är nog bara att vänta och försöka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blaenda Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Mmm....men vad jag mest vill veta är om det är nedladdningen som blivit felaktig eller annat skäl till att jag inte kommer in... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts