JagGårGul Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Enligt hemsidan så räknar dom med 18:00 WTF! Jag som hoppades på spela innan frugan kom hem.........Försökte precis logga in ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saxofon Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 fortfarande kommer inte jag in iaf, men det beror väl kanske på att alla skall in på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Jag lirar för fullt, är inne nu =) Varför kommer inte jag in då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Jag lirar för fullt, är inne nu =) Skämtare där! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applet13 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Orättvist, hoppas vi andra också får komma in snart, vi hoppas på 1800 då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Santa_Bege Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Jag lirar för fullt, är inne nu =) Bara så du vet, de 7 andra spelarna är admins och ser dina kort... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
treezer Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Nej! Jag är inne helt seriöst! Ni fårse när ni kommer in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
treezer Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 hah ja märker det, är juh snart tom;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Pokerprogrammet uppe runt 18.00 2008-02-04 Vi räknar med att släppa på det nedladdningsbara pokerprogrammet runt klockan 18.00. Wtf, ska man behöva ladda hem klienten igen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
batio Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Nej! Jag är inne helt seriöst! Ni fårse när ni kommer in va har du gjort inbrott på svs:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickedi Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Nu har dom ändrat sig till 18:30 på hemsidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Santa_Bege Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Wtf, ska man behöva ladda hem klienten igen?? 18.30.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applet13 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Men vafaaan! Trött jag blir. Blir lite Unibet sålänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Per.p Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 ja vill spela!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Specias Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 usch 25 minuter till... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gizzze Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Helt sinnes! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Svenska spel; 2008.02.04 Vi öppnar pokern klockan 18.30 Gammal info ser jag..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 usch 25 minuter till... Världen hinner nog gå under... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Det är stunder som denna man inser att man är spelberoende. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applet13 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Det är stunder som denna man inser att man är spelberoende. Helt sant Fast nu verkar det faktiskt som om det verkligen öppnar 18.30, men tror ni att man behöver ladda ner det på nytt eller sköts uppdateringen automatiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Det är stunder som denna man inser att man är spelberoende. Qft Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Sjukt att man sitter å testar typ var 30sek Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skåneland Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Sjukt att man sitter å testar typ var 30sek Tror inte du är ensam, man vill ju vara först in:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoSense Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Medans vi väntar kan vi väl diskutera vilka som är de största fiskarna på SVS. Hoppas verkligen de fixat så man kan reglera bordsstorleken (alt miniwiev då), hatar verkligen överlapp. Deras gräns med 5 bord är oxå irriterande, och att man inte kan filtrera bort de bord man inte vill spela på. Och att man inte kan välja vilken plats man vill ha vid bordet och... BOSS är fan inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Hoppas verkligen de fixat så man kan reglera bordsstorleken (alt miniwiev då), hatar verkligen överlapp. Deras gräns med 5 bord är oxå irriterande, Tror inte att de är intresserade av att fixa till dessa saker då de vill utmärka sig genom att "skydda" sina kunder från spelberoende och missbruk... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts