Burning Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Verkar som SvS lyssnar till slut, åtminstone får vi en del nya viktiga funktioner. Titta själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Ska bli spännande att se hur många veckor det tar innan det kommer funka någorlunda ok.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Vad är det för nya viktiga funktioner du syftar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 turreplace och stackvisning i lobbyn är 2 saker som jag måste säga att jag uppskattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheaten Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Mycket märkligt att det skall behöva ta så lång tid att få in dessa funktioner på SvS. Dessa har ju funnits på tex Redbets Boss-klient i flera månader... funkar kanon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Mycket märkligt att det skall behöva ta så lång tid att få in dessa funktioner på SvS. Dessa har ju funnits på tex Redbets Boss-klient i flera månader...funkar kanon Tänk om dom ville fixa alla buggar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Tänk om dom ville fixa alla buggar Tror fanemej helt ärligt att dom inte vill det. Fråga mej inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Jaha, en funktionsduglig väntelista kunde de inte fixa? Hur svårt kan det vara att låta mig filtrera bort fullring och turbobord... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Jaha, en funktionsduglig väntelista kunde de inte fixa? Hur svårt kan det vara att låta mig filtrera bort fullring och turbobord... . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Jaha, en funktionsduglig väntelista kunde de inte fixa? Hur svårt kan det vara att låta mig filtrera bort fullring och turbobord... Word. Väldigt skönt att dom ska lägga in att man ska se hur mycket varje spelare har på borden, har jag saknat länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Santa_Bege Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Något jag retat mig är att när man spelar MTT och byter bord kajkar skiten ur om man kör i fullskärmsläge. Antagligen är jag väl den ende som gör det eftersom de inte ens bemödar sig med att svara på mina mail om det... Kan sätta en tusing på att de inte ens tittat på den "buggen"... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cc8801 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Jaha, en funktionsduglig väntelista kunde de inte fixa? Hur svårt kan det vara att låta mig filtrera bort fullring... lol, Bord med paus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
severe Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 sämst måste ändå vara att man inte kan skala borden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkamat Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 ska det vara så otroligt svårt att fixa bord som man kan bestämma storleken själv på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
glefor Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Tidsbank sket dom visst i Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gungan Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Kan man verkligen inte tacka nej till ett väntelistat bord utan att bli utkastad från väntelistan? Skulle även vara väldigt trevligt att kunna filtrera mellan turbo/SH/paus-bord som skrivits tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Om dom nu tvunget skall ha pausbord så kunde dom väl synkat samtliga pausbord. Då kan man ju verkligen få en paus om man nu vill det 1ggr i timmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebo Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Ja, väntelistan är väl det man stör sig mest på. Ibland fuckar det sig totalt och man kastas ut från listan hela tiden alternativt inte ens blir reggad, iaf om man trycker på alla bord på den nivån. Om man väljer "valt bord" så brukar det fungera bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 äh, bara för att de drar in miljarder behöver inte de betyda att de har råd med utbildade programerare. ha lite överseende. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 F*n vad tid det ska ta då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 F*n vad tid det ska ta då Mmm vi är fler som är utväntade på detta.. Någon vänlig själ kan gärna skriva när det startar upp igen, någon kanske har ett klockslag som är planerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skåneland Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Mmm vi är fler som är utväntade på detta.. Någon vänlig själ kan gärna skriva när det startar upp igen, någon kanske har ett klockslag som är planerat? Hoppades på kl 15 själv, någon som har mailat support? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applet13 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Står att de ska öppna under eftermiddagen, antar att klockslaget beror på hur mycket som krånglar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
batio Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 varför ordnar dom alldrig miniview? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gizzze Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Miniview skulle jag också vilja ha.. men det är ju SvS vi pratar om. Kanske skulle ta sig en titt på programvaran i sig också med tanke på alla fyrtal/färgstegar man ser på en dag. Helt vridet. Att se hur mycket pengar folk sitter med på cashen är riktigt bra, blir lättare att hitta fisk som sitter med 1/10 inköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts