Gå till innehåll

Svenska Spel updaterar

Recommended Posts

• Svars 399
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Mycket märkligt att det skall behöva ta så lång tid att få in dessa funktioner på SvS. Dessa har ju funnits på tex Redbets Boss-klient i flera månader...

funkar kanon

Tänk om dom ville fixa alla buggar

Postad
Jaha, en funktionsduglig väntelista kunde de inte fixa?

Hur svårt kan det vara att låta mig filtrera bort fullring och turbobord...

Word.

Väldigt skönt att dom ska lägga in att man ska se hur mycket varje spelare har på borden, har jag saknat länge.

Postad

Något jag retat mig är att när man spelar MTT och byter bord kajkar skiten ur om man kör i fullskärmsläge. Antagligen är jag väl den ende som gör det eftersom de inte ens bemödar sig med att svara på mina mail om det...

Kan sätta en tusing på att de inte ens tittat på den "buggen"...

Postad

Kan man verkligen inte tacka nej till ett väntelistat bord utan att bli utkastad från väntelistan?

Skulle även vara väldigt trevligt att kunna filtrera mellan turbo/SH/paus-bord som skrivits tidigare.

Postad

Ja, väntelistan är väl det man stör sig mest på. Ibland fuckar det sig totalt och man kastas ut från listan hela tiden alternativt inte ens blir reggad, iaf om man trycker på alla bord på den nivån. Om man väljer "valt bord" så brukar det fungera bättre.

Postad
Mmm vi är fler som är utväntade på detta..

Någon vänlig själ kan gärna skriva när det startar upp igen, någon kanske har ett klockslag som är planerat?

Hoppades på kl 15 själv, någon som har mailat support?

Postad

Miniview skulle jag också vilja ha.. men det är ju SvS vi pratar om.

Kanske skulle ta sig en titt på programvaran i sig också med tanke på alla fyrtal/färgstegar man ser på en dag. Helt vridet. :)

Att se hur mycket pengar folk sitter med på cashen är riktigt bra, blir lättare att hitta fisk som sitter med 1/10 inköp. :)