rokkaz Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Försökte göra en insättning på Paf.com men när jag satt in 50 dollar så stod det att det misslyckades, men när jag gick till intrenet banken så hade pengarna dragit ändå... Nu står pengarna på reserverat belopp på banken kommer dom att släppas "fria" till mitt konto igen någon som kan hjälpa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Sånt kan hända. Du får helt enkelt vänta ett par dagar eller kontakta banken för att få det släppt tidigare. Jag hade inte varit orolig, har haft rejält mer betydande belopp än så reserverade och det har alltid släppts. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rokkaz Postad 3 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 okej tack =) skönt att höra iaf.. men jag har väntat 4 dagar men de kommer tillbaka iaf vilken tur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Mao kanske 1-2 bankdagar? För mig har det tagit 3-5 bankdagar tror jag (förutom när en biluthyrare i Nice tog ett rejält punggrepp i somras). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts