Joakim G Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Jag var in och kollade det nya Prosharks:shock: Sitter med jordens huvudvärk nu. Det var det värsta jag utsatt mina ögon för på länge. Tänkte regga, men det var obligatoriskt med namn och adressuppgifter. Sånt vågar jag inte lämna ut till ett internetforum p.g.a. mitt arbete. Inga forumregler hittade jag heller. Den gamla var mycket bättre. Där var det ganska lättsamt att kliva in och läsa trådar. De var ju tillgängliga utan att man behövde registrera sig. Nej, inte bra alls. Skulle vilja se siffror på nyregistrering efter förändringen. Tyvärr så är det så här nu, men den är inte helt färdig, du får väl hitta ett alternativ som passar dig. Det kommer dock en lösning på färgerna längre fram. /Joakim Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joakim G Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Vit text på svart bakgrund är inte direkt nöten. Nej, men Prosharks har väl aldrig spelat "nötterna" Ola ? Vi kör ju lite mer Rock´n´Roll Fast nu har några strängar hoppat av... /Joakim Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts