Gå till innehåll

Grajnder, testar 0$ till 10,000$?

Recommended Posts

Postad

Tanken är att jag ska försöka grinda mig från 0$ till 10K$, jag har redan kommit en bit på vägen och har vid skrivande stund nått exakt 204,52$. Detta har jag gjort genom att först vinna 2$ i en freeroll, som sedan blev 60$ genom en 1$ turnering, efter lite 3-4 tableing på NL10$, har jag bestämt mig för att ta lite skott på 3-4 bord på NL15$ eftersom jag känner mig bekväm där trots den minimala rullen. Om det är några frågor så är det bara att slänga en post så får vi se om jag kan svara, hoppas ni tycker att detta blir intressant att följa.

Postad

Hehe, nej tanken är inte att stanna vid 10K utan det var mer en rubrik som syftade lite på C. Fergusons projekt när han gjorde nåt liknande..Målet är såklart att vinna så mkt pengar som möjligt av ingenting.

Postad
Vilken sida spelar du på?

Spelat tidigare med "riktig" br? Vilken nivå?

Nick?

Lycka till!

Det här "projektet" utspelar sig just nu på Mansion eftersom lågnivå-spelarna är EXTREMT fiskiga där enligt min åsikt. Ingen som helst annan anledning för jag gillar inte klienten så mkt för övrigt men det får va så länge, kanske fram till 1k rulle eller nåt.

jag har tidigare spelat/spelar med "riktig" rulle på NL50 och NL100, men mindre nu då när jag kör den här grejen.

Postad

Jo, igår fick jag vara med om världshistoriens kallaste kort, vilket i slutänden gjorde att jag slutade ungefär jämt upp på 199$ ajajaj. Tråkigt när det det händer hoppas på bättre lir idag, kanske kan slänga upp nån HH för utvärdering om det kommer upp nåt intressant.