federerR Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Tja. Bor under ett ar har i USA och skulle vilja spela poker pa PRIMA-natverket da jag kan fa en bra rakeback-deal dar. Problemet ar att det inte funkar. Varje gang jag forsoker satta mig kommer det upp ett meddelande som sager att jag befinner mig i ett omrade dar det inte ar juridiskt ratt att spela. Har nu spelat pa pokerstars ett tag men vill som sagt ha min rakeback pa prima. Har bprovat B2B-natverket men det fungerar inte heller. Liknande meddelande kommer upp. Varfor ar det egentligen sa att vissa sidor inte fungerar har i USA? E det den nya lagen som klubbades har om aret som gor att det inte gar? Vilka sidor fungerar har egentligen? Ar Pokerstars den anda? Ha det gott, tja Citera
mr_telefon Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Ja det är förbjudet för jänkare att spela på dom flesta sidor tack vare den nya lagen. Men pokerstars och full tilt poker funkar iaf vet jag. Citera
Jennez Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Nu vill jag helst inte slå på egen trumma men vissa Prima-sajter fungerar faktiskt i USA och har bra rb-deals. Har VIP spelare i Florida bl.a. Citera
Rebonius Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Ja det är förbjudet för jänkare att spela på dom flesta sidor på grund av den nya lagen. Men pokerstars och full tilt poker funkar iaf vet jag. FYP Citera
federerR Postad 25 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2008 Nu vill jag helst inte slå på egen trumma men vissa Prima-sajter fungerar faktiskt i USA och har bra rb-deals. Har VIP spelare i Florida bl.a. det later ju intressant. vet du vilka prima-siter som fungerar. Bet365 fungerar inte. Fungerar Purple Lounge? ska testa genast. Citera
cG_ Postad 25 Januari , 2008 Rapport Postad 25 Januari , 2008 det later ju intressant. vet du vilka prima-siter som fungerar. Bet365 fungerar inte. Fungerar Purple Lounge? ska testa genast. Purple funkar, lirade 1 månade i Los angeles förra sommaren. inga problem alls! Citera
martenmania Postad 25 Januari , 2008 Rapport Postad 25 Januari , 2008 det later ju intressant. vet du vilka prima-siter som fungerar. Bet365 fungerar inte. Fungerar Purple Lounge? ska testa genast. Bet365 har flyttat ipoker som inte tillåter US-spelare. Citera
Recommended Posts