QuantumSatis Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Som jag har fattat det så finns det gott om bonusar på diverse ongame-siter, och att vissa siter erbjuder flera stora bonusar i följd. Men finns det någon ongame-site där man får en konstant bonus/vip-system som gör att man inte blir helt utan efter ett tag? Citera
vetgirig Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Legatos pokersite kan ge bonusar på mer än 60% (om man spelar turneringar) dock max $2K per månad utan krav på deponering av nya pengar till kontot. Begränsningen uppkommer bara om man drar in mer än 16K poäng per månad. Bonusarna erhölls med $100 i taget. Citera
kraclob Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 När jag lirade hade jag 72% i rullande bonusar. Citera
QuantumSatis Postad 24 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2008 För tydlighetens skull omformulerar jag mig: Har ongame-siterna generellt sett EN förstagångsbonus eller är det vanligt att de har ständiga bonusar/vip-system? Citera
Juggler Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Rensat. Diskutera bonus, inte andra saker. Citera
vetgirig Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 För tydlighetens skull omformulerar jag mig: Har ongame-siterna generellt sett EN förstagångsbonus eller är det vanligt att de har ständiga bonusar/vip-system? Olika på olika siter. Citera
QuantumSatis Postad 24 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2008 Olika på olika siter. Ok, om du, eller någon annan, vet någon ongame-site som har bonus eller liknande som inte bara är tillfällig så tipsa gärna om den. (Jag spelar cash-games.) Citera
QuantumSatis Postad 24 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2008 Rensat. Diskutera bonus, inte andra saker. Får man inte diskutera rakeback? Vad är syftet med det? Citera
Juggler Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 http://pokerforum.nu/forum/bonusar/11720-om-rakeback.html Citera
DrRoland Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Legatos pokersite kan ge bonusar på mer än 60% (om man spelar turneringar) dock max $2K per månad utan krav på deponering av nya pengar till kontot. Begränsningen uppkommer bara om man drar in mer än 16K poäng per månad. Bonusarna erhölls med $100 i taget. Jo, men det är ju 10x va? Inte så lysande... Citera
Recommended Posts