Gå till innehåll

Slöseri Med Tid


Megadeth

Recommended Posts

Fy fan vad poker suger! Everest låter mig inte vinna för tillfället och när man har spelar hela jävla månaden och ligger +-0 då undrar man varför man spelar.

Roligt? Fan heller.... Tänk vad mycket roligare saker man kunde göra än att sitta framför en dator flera timmar per dag och trycka på några knappar. kanske dags att skaffa sig ett liv och lägga ner skiten?

Värdet på borden blir ju bara sämre och sämre och mer tighta grinders som gör skiten ännu värre att uthärda.

 

Tack för mig nu ska jag gå och slå sönder nåt innan jag går och lägger mig då jag nyss slog nytt personbästa med 10 SNg i rad utan pengar:-D

 

Älska Poker:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä poker suger fortfarande... Så här elaka har Everest aldrig varit mot mig tidigare. Någon som vet hur lång tid en sån här bad streak kan hålla på? Vad jag än gör så kan jag inte vinna denna månaden! Får ångest av denna slöseri med tid! Finns det nåt tråkigare att spela mot astighta grindare som foldar sig till ITM? Nu skiter jag i det i helgen och gör roligare saker.... Ha så kul med ert grindande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan vad poker suger! Everest låter mig inte vinna för tillfället och när man har spelar hela jävla månaden och ligger +-0 då undrar man varför man spelar.

Roligt? Fan heller.... Tänk vad mycket roligare saker man kunde göra än att sitta framför en dator flera timmar per dag och trycka på några knappar. kanske dags att skaffa sig ett liv och lägga ner skiten?

Värdet på borden blir ju bara sämre och sämre och mer tighta grinders som gör skiten ännu värre att uthärda.

 

Tack för mig nu ska jag gå och slå sönder nåt innan jag går och lägger mig då jag nyss slog nytt personbästa med 10 SNg i rad utan pengar:-D

 

Älska Poker:evil:

 

 

klart bättre än 50% av de som spelar Poker. jämför det med folk som aldrig lirat super mario bros på NES. alla som nött detta spel i en månad lär ju ha varvat detta spel på en hyfsad tid....

 

10 OOM händer titt som tätt, lär dig att leva med varians(om du är vinnande).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä poker suger fortfarande... Så här elaka har Everest aldrig varit mot mig tidigare.

 

Är du verkligen helt säker på att det är Everest som är elak mot dig och inte de andra spelarna eller rentav du själv? Om du på fullaste allvar tror att det är Everest som ligger bakom din "downswing" på ynka 10 SnG´s kanske du skulle postat detta i konspirations/rigg-tråden istället?

10 SnG utan en enda itm-plats är i princip standard och fortsätter du med pokrandet kommer du nog att få uppleva betydligt värre saker än så. Mitt (botten)rekord när det gäller SnG är 16 st i rad utan någon itm-plats... Å andra sidan hade jag en dagssession för ett par veckor sedan när jag på 36 spelade SH SnG´s ($10+1) lyckades vinna 24 st och kom 2:a i 5 st. Lyckades dessutom knipa åt mig en fjärdeplats i en MTT med 360 deltagare samma dag... Variansen kan slå åt båda håll men det viktiga är att du inte får för dig att riggen existerar eller att det är siten som är ansvarig för ditt dåliga (eller otursförföljda) spel.

Bit ihop och kom igen. Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä poker suger fortfarande... Så här elaka har Everest aldrig varit mot mig tidigare. Någon som vet hur lång tid en sån här bad streak kan hålla på? Vad jag än gör så kan jag inte vinna denna månaden! Får ångest av denna slöseri med tid! Finns det nåt tråkigare att spela mot astighta grindare som foldar sig till ITM? Nu skiter jag i det i helgen och gör roligare saker.... Ha så kul med ert grindande!

 

Jag had en 70k händer BE stretch härom2månaden, då med 6 ptbb/100 över 150k händer, så det kan gå lite hursomhelst i det korta (50000) händer loppet. Se till det långa (500k händer) istället...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 st i rad utanför pengarna är ingenting konstigt, det får vi alla ibland.

 

Spela typ 1k st SnG istället och räkna på din ROI eller $/h (vilket som nu intresserar dig mest) efter detta, så har du en bra approximation av ditt sanna värde och kan avgöra hur pass vinnande eller ej du är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta en paus i en vecka o testa sen o lira igen vetja! Känner också såhär ibland, och när man väl gör det spelar man nog säkert inte sin allra bästa poker, vilket leder till ännu sämre resultat. Lägger man ihop det med en massa utdragningar så är det svårt att plussa.

 

Ta ett break som sagt så vänder det nog

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä poker suger fortfarande... Så här elaka har Everest aldrig varit mot mig tidigare. Någon som vet hur lång tid en sån här bad streak kan hålla på? Vad jag än gör så kan jag inte vinna denna månaden! Får ångest av denna slöseri med tid! Finns det nåt tråkigare att spela mot astighta grindare som foldar sig till ITM? Nu skiter jag i det i helgen och gör roligare saker.... Ha så kul med ert grindande!

 

 

 

På Everest brukar den där riggen hålla i sig ca 1-2 månader, och jag vet....den är mkt mkt mkt ond!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet att jag är en vinnande spelare på lång sikt och har en roi på runt 20-25% på Sng 10$ och 20$ men på sistone har jag stagnerat och allt går åt helvete och då jag blir så förbannad och arg när jag har otur/förlorar en session så är det frågan om det är värt det ändå. Jag blir 100ggr argare när jag förlorar än när jag vinner, tyvärr. Hade jag spelat på högre nivåer och kammat hem ett antal 10K en månad så hade jag väl kunnat leva med att gå back en månad men på dessa nivåer pallar jag inte att lägga en månad (ca 50timmar el. nåt) på pokern för att gå +-0.

 

Som sagt är det värt tiden och ilskan och aggression för att tjäna några tusen kronor extra vid sidan av studiebidraget? Vet inte... kanske om alternativet är ett annat tråkigt extrajobb på nåt lager. Jag fortsätter nog ett tag till och ser om Everest slutar att plåga mig som de har gjort denna månaden...

 

Tack för visat intresse och alla goda råd och hoppas att det går bättre för er därute:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...