Gå till innehåll

NLT - Trn, POKERFORUM.nu LIVE 2004.1, post-game!


liggat

Recommended Posts

Tack gdaily! för en underbart genomförd turnering, undrar vem som vann?

 

kommer glida tillbaka till klubben vid närmsta turnering och bluffa järnet ;)

 

 

klart underbart!

 

* Ändrar rubriken til gdaily :)- QoS *

 

klart jag visste det, sluta vara jobbig QoS - liggat ;)

 

* Du är så snäll som håller mig sysselsatt :)- QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så väldigt mkt för en fin utförd turnering!

 

Nästa gång måste ni ha middagspaus dock, det enda klagomålet från mig.

Inte kul att inte ha käkat på hela dan för man förväntade sig middagspaus o sen ha lirat i 8 timmar, fått i sig ett par tusen kg rök i kroppen och med en huvudverk jag kunde klarat mig utan. :)

 

Men jag hade väldigt kul hursomhelst. Mera sånt här tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med och tackar för en riktigt kul och väl genomförd turnering som gav mig värdefulla erfarenheter vad gäller turneringsspel och i synnerhet en bra genomkörare i livepoker!

 

 

kunde inte säga det bättre.

 

hade så jävla kul så man är ju sugen att spela vilken dag som helst nu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara tacka för en fantastisk turnering som skötes på ett otroligt proffsigt sätt. Fler såna och ni lär se mig där igen! Tack!

 

Vill förresten reda ut en sak ang Johan Hjort, är det han som är Guss Hansen-kopian? Eller är det nåt jag bara fick för mig?

 

/

Kenny (ut som 6:a) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket fint genomförd turnering, gick otroligt smidigt från början till slut trots att det var första live-turneringen för många av deltagarna...

 

Vill förresten reda ut en sak ang Johan Hjort, är det han som är Guss Hansen-kopian? Eller är det nåt jag bara fick för mig?

Om du syftar på en diskussion på WSOP så är det MegaSpider som är Gus-kopian. Han fick för övrigt en framskjuten placering i turneringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill ävenj jag späda på hyllningarna till gdialy och alla andra som gjorde turneringen genomförbar!!

Underbart att spela sin första live- turnering när det var skött på ett sånt bra och proffigt sätt!!

 

Hade hur kul som helst från början till slut och hoppas vara tillbaka på klubben inom en snar framtid!!

 

Tack för en underbar dag!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara tacka för en fantastisk turnering som skötes på ett otroligt proffsigt sätt. Fler såna och ni lär se mig där igen! Tack!

 

Vill förresten reda ut en sak ang Johan Hjort, är det han som är Guss Hansen-kopian? Eller är det nåt jag bara fick för mig?

 

/

Kenny (ut som 6:a) ;)

Jag var tyvärr inte med på turneringen, jag är dock inte det minsta lik Gus Hansen utseendemässigt även om jag vid tillfälle spelat lite gussigt (any-two-will-do). Gus är ju lång, vältränad och mager, jag är typ kort, otränad och småtjock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...